Márkaboltot nyitott a Lenovo

Lukács Anita

Lukács Anita

A Lenovo Magyarország a Notebook.hu közreműködésével megnyitotta új, az ország egyetlen Lenovo Márkaboltját a Mammut I. bevásárlóközpont földszintjén. A márkaboltban a Lenovo termékei között egyaránt megtalálhatóak a belépőszintű és középkategóriás modellek, valamint a csúcsteljesítményű készülékek is. A Lenovo Márkabolt megnyitása egy újabb mérföldkő, amellyel az a célunk, hogy a felhasználók minél egyszerűbben elérjék a vállalatunk termékeit, az okostelefonoktól kezdve, a notebookokon keresztül, az AIO készülékekig – mondta Lukács Anita, a Lenovo Magyarország ügyvezető igazgatója.

A Lenovo Csoport 2014. szeptember 30-ával lezárult második pénzügyi negyedévének forgalma 10,5 milliárd dollár volt, ami hát százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit. Az adózás előtti 329 millió dolláros nyereség 24 százalékkal több az egy évvel korábbinál, miközben a nyereség 19 százalékkal nőtt, elérve a 262 millió dollárt. A Lenovo rekord mennyiségű, 35,6 millió darab okostelefont, pc-t és tabletet értékesített világszerte.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.