Márkaboltot nyitott a Lenovo

Lukács Anita
Lukács Anita

A Lenovo Magyarország a Notebook.hu közreműködésével megnyitotta új, az ország egyetlen Lenovo Márkaboltját a Mammut I. bevásárlóközpont földszintjén. A márkaboltban a Lenovo termékei között egyaránt megtalálhatóak a belépőszintű és középkategóriás modellek, valamint a csúcsteljesítményű készülékek is. A Lenovo Márkabolt megnyitása egy újabb mérföldkő, amellyel az a célunk, hogy a felhasználók minél egyszerűbben elérjék a vállalatunk termékeit, az okostelefonoktól kezdve, a notebookokon keresztül, az AIO készülékekig – mondta Lukács Anita, a Lenovo Magyarország ügyvezető igazgatója.

A Lenovo Csoport 2014. szeptember 30-ával lezárult második pénzügyi negyedévének forgalma 10,5 milliárd dollár volt, ami hát százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit. Az adózás előtti 329 millió dolláros nyereség 24 százalékkal több az egy évvel korábbinál, miközben a nyereség 19 százalékkal nőtt, elérve a 262 millió dollárt. A Lenovo rekord mennyiségű, 35,6 millió darab okostelefont, pc-t és tabletet értékesített világszerte.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Seszták megvetné Magyarország lábát a digitális világban

pén nov 7 , 2014
ShareTweetPinShareA nemzetgazdaság egyik kitörési pontja az infokommunikáció, amely mára jelentősen átalakította a társadalmat – fogalmazott Seszták Miklós fejlesztési miniszter az Informatika a társadalomért című konferencián. A tárcavezető közölte, korunkban nélkülözhetetlenné váltak az infokommunikációs eszközök, amelyeket hazánkban és világszerte szinte mindenki naponta használ. Hozzátette: Magyarországon a GDP 12 százalékát adja az […]

És még ez is...