Kiszervezte a fejlesztést a ReachMedia

munkaKülön cégbe szervezi web- és mobilfejlesztési, valamint arculattervezési feladatait a ReachMedia Kft. A d-code cégvezetői posztjára házon belülről nevezték ki Tóth Tamást, aki eddig a ReachMedia fejlesztési igazgatójaként tevékenykedett. Az új társaság felel a Jobinfo.hu integrált álláskereső és -aggregátor oldal folyamatos fejlesztéséért és üzemeltetéséért, valamint a hetente 3,5 millió levelet kiküldő Maxima direkt marketing rendszer megbízható működéséért. Ezeken túl jogelődje nevéhez fűződik a hazai piac első, ma is létező szöveges hirdetési rendszerének, a CTnetworknek az elindítása, valamint hazánk első elektronikus piactér szolgáltatásának, a Depo.hu-nak a fejlesztése. Mindkét oldal folyamatos üzemeltetése is a d-code feladatai közé tartozik. A fejlesztőcég a mobil- és webfejlesztés mellett teljes körű arculattervezési feladatokat is ellát, online kreatívok mellett nyomdai anyagok készítése is portfóliójuk részét képezi.

Tóth Tamás 2001-ben csatlakozott a ReachMedia (akkor még Hírek Média) csapatához. A d-code megalakulása előtt fejlesztési igazgatóként ő irányította a tíz főből álló webfejlesztő csapat munkáját, emellett ő felelt a ReachMedia saját termékeinek fejlesztéséért, valamint az informatikai háttér biztosításáért. th Tamás a d-code filozófiáját.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A hackerek nem lankadnak

vas okt 5 , 2014
A statisztikák azt mutatják, hogy a hackerek érdeklődése a közösségi hálózatok iránt nem lankad. A Kaspersky Security Network adatai szerint 2013-ban a Kaspersky Lab termékei több mint hatszázmillió esetben akadályozták meg, hogy a felhasználók hamis adathalász weboldalakat látogassanak meg, és ezeknek az oldalaknak több mint 35 százaléka közösségi hálózatokat utánzott. […]