Érdekes, a legújabb technikát felhasználó cipőbolt nyílt Budapesten a Király utcában. A vásárlók nem a polcok, dobozok labirintusában bolyongva keresgél megfelelő cipőt, hanem egy iPad segítségével ismerhetik meg az árukészletet. Kizárólag azokat a cipőket látják, amelyekből biztosan van raktáron a méretükben. Az újítás ötvözi a személyes és az online vásárlás előnyeit. A boltban nincsenek felhalmozott cipős dobozok, a vásárlás folyamata úgy kezdődik, hogy a vendég kap egy iPadet. Aki először jár náluk, megnézhet egy bemutató videót a rendszer működéséről. Ezt követően a vevő megadja a nemét, hogy milyen méretet keres, szűkítheti a találatokat stílus, felhasználási mód szerint is. A kijelző mindig az aktuális készletet mutatja, nem kell attól tartani, hogy nincs raktáron a kiválasztott cipő. Ha megtörtént a választás, a vevő beírja a nevét és helyet foglal. A raktárban összekészítik számára a felpróbálni kívánt cipőket, és névre szólóan adják át az eladótérben. A vásárlás további menete klasszikus módon zajlik.
És még ez is...
-
2014. július 28.
Kormány: már a Festo is stratégiai partner
-
2019. október 22.
Már megint az Apple és a Google a világ legértékesebb márkája
-
2021. június 11.
Lezárult a Magyar Telekom részvény-visszavásárlási aukciója
-
2020. december 2.
Most egymilliárd forinttal támogatjuk az IBM-et
-
2018. március 10.
Pécsen bővíti informatikai központját az Aldi
-
2015. január 28.
Magyarországot a balkánhoz sorolták