Érdekes, a legújabb technikát felhasználó cipőbolt nyílt Budapesten a Király utcában. A vásárlók nem a polcok, dobozok labirintusában bolyongva keresgél megfelelő cipőt, hanem egy iPad segítségével ismerhetik meg az árukészletet. Kizárólag azokat a cipőket látják, amelyekből biztosan van raktáron a méretükben. Az újítás ötvözi a személyes és az online vásárlás előnyeit. A boltban nincsenek felhalmozott cipős dobozok, a vásárlás folyamata úgy kezdődik, hogy a vendég kap egy iPadet. Aki először jár náluk, megnézhet egy bemutató videót a rendszer működéséről. Ezt követően a vevő megadja a nemét, hogy milyen méretet keres, szűkítheti a találatokat stílus, felhasználási mód szerint is. A kijelző mindig az aktuális készletet mutatja, nem kell attól tartani, hogy nincs raktáron a kiválasztott cipő. Ha megtörtént a választás, a vevő beírja a nevét és helyet foglal. A raktárban összekészítik számára a felpróbálni kívánt cipőket, és névre szólóan adják át az eladótérben. A vásárlás további menete klasszikus módon zajlik.
És még ez is...
-
2016. március 16.
Egyre többen mondanak le a színes nyomtatásról
-
2017. október 11.
Háromlépcsős partnerprogramot vezetett be a Zyxel
-
2020. február 7.
Kis lépés az emberiségnek, de viszonylag nagy a Fuvar.hu-nak
-
2016. június 29.
Átalakul az Invitel Csoport: itt az Invitech Solutions