Dinamikusan nő a mobilbank használata a K&H Banknál, már 560 ezren használják a szolgáltatást, számuk 2020 óta megduplázódott.
A K&H Bank megújítja mobilbank alkalmazását, amely új funkciókkal bővül – jelentett be Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője. Hozzátette: az alkalmazást működtető informatikai rendszer alapjaiban megújul. Kérdésre válaszolva jelezte: a szükséges beruházás többmilliárdos ráfordítást igényelt, jelentős részét a bank innovációs keretéből fedezte. Németh szerint az új informatikai háttér lehetővé teszi, hogy a jövőben folyamatosan újabb és újabb összetett szolgáltatások kerülhessenek a mobilbankba. Egyedülállónak nevezte, hogy a K&H bankkártyáit mind az öt globális pénzügyi szolgáltató elektronikus pénztárcájába lehet digitalizálni. Elmondása szerint a mobilbankot eddig is használó ügyfeleknek nincs teendőjük, az applikáció automatikusan frissül.
Vadócz Zsolt, a K&H digitalizációs vezetője ismertette: az eddig használt alkalmazást még 2013-ban vezették be, ezt bővítették az azonnali átutalással, vagy különböző hitelekkel, befektetési szolgáltatásokkal, biztosításokkal. A korábbi alkalmazás hatvan különböző funkcióval rendelkezett, a július közepétől bevezetett új alkalmazás funkcióit három-négy év alatt jelentősen kibővítik. Elmondta azt is, hogy az alkalmazásba beépített magyaros nevű Kate digitális személyes asszisztenshez már kétszázezer ügyfél fordult. Mintegy húszmillió tranzakciót bonyolítottak éves szinten az ügyfelek az alkalmazásban, a számlanyitás 60 százaléka már online történik.
A K&H-csoport Magyarországon csaknem 4 ezer dolgozót foglalkoztat, 1,6 millió ügyfele van. A cégcsoport 2300 magyar beszállítónak, és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít folyamatos megrendeléseket. A magyar gazdaság működését 3400 milliárd forintnyi kihelyezett hitel- és hiteljellegű állománnyal segítik. A bank mérlegfőösszege 5299 milliárd forint volt 2023 március végén, az adózás utáni eredménye 12,8 milliárd forint.