Karácsny: többet fogunk költeni, mint tavaly

shopping, kosárA tavalyinál több pénzt fordítanak online vásárlásra a karácsonyi szezonban a magyarok az Extreme Digital, a MALL.HU és a Clickshop internetes áruházak forgalmi adatai szerint. A korábbi évek tendenciái alapján az online eladások a következő két hétben fogják elérni idei csúcsukat. A magyar internetes vásárlók átlagos költése folyamatosan emelkedik, derül ki az Intel kutatásából, amely az előbb felsorolt áruházak adatain alapul. Bár a három online áruház profilja eltérő, a lapostévé mindhárom cégnél a legkelendőbb két termék között található meg a 60 ezer forintnál drágább eszközök kategóriájában.

Míg a MALL.HU-nál a háztartási nagygépek eladásai erősek, az Extreme Digitalnál ezek mellett a középkategóriás és drágább okostelefonok és a laptopok is jól fogynak. A Clickshopnál leginkább a klasszikus informatikai termékek népszerűek a számítógéptől az okostelefonig. Bár az utóbbi társaságnál is a belépő kategóriás laptopokból adják el a legtöbbet, már szorosan felzárkózott ezek mögé a 2 az 1-ben kialakítású, tehát igény szerint táblagépként is használható modellek népszerűsége.

„Az Intel az idén jelentősen kibővítette a munka mellett pihenésre is komfortosan használható, univerzális készülékekbe szánt lapkáinak körét: a 2 az 1-ben gépek az átlagfelhasználóknak szánt Intel Atom processzor mellett már a nagyteljesítményű Core-termékcsalád, illetve a passzív hűtésű, energiatakarékos Core M lapkáival felszerelve is elérhetők. A különböző teljesítményű lapkákkal képesek vagyunk lefedni minden eszközt az olcsó otthoni laptopoktól a professzionális mobil munkaállomásokig” — nyilatkozta Horváth Richárd, az Intel kiskereskedelmi marketingmenedzsere.

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Elindult a KórházSuli-Hipersuli tartalomfejlesztési pályázat

sze dec 9 , 2015
A KórházSulit egy éves fennállása óta nagyon sok fiatal önkéntes segítette munkájával, a KórházSuli-Hipersuli együttműködés révén azonban bővült a digitális eszközökkel elérhető gyermekek köre, így a személyre szabott digitális tananyagok iránti igény is. Ezért döntött úgy a KórházSuli és a Telenor, hogy tartalomfejlesztő pályázatot írnak ki. A pályázatra olyan három-négy […]