Jobb élménnyé válik a „post-signal” világ

Elizabeth Herbst-Brady, a Yahoo értékesítési és marketing igazgatójaA LiveRamp és a Yahoo partnersége a címezhetőség bővítéséért az internetes hirdetési ökoszisztémában.

A LiveRamp adategyüttműködési platform és a Yahoo bejelentették partnerségük kiterjesztését a címezhetőség kibővítése, az elérhetőség és az átjárhatóság erősítése érdekében a hirdetési ökoszisztémán belül. A partnerségével a LiveRamp hitelesített forgalmi megoldását használó kiadók mostantól előnyt kovácsolhatnak a Yahoo ConnectID cookie nélküli azonosítási megoldásából, és további címezhető keresletet szabadíthatnak fel. Mindezen túl a Yahoo DSP-t használó márkák nagyobb eléréssel számolhatnak a Yahoo ConnectID-nak köszönhetően, amely a RampID és a LiveRamp hitelesített forgalmi megoldása megnövelt méretének előnyeit élvezhetik.

A Yahoo ConnectID-t az Egyesült Államokban közel kétszázmillió hitelesített felhasználó közvetlen fogyasztói kapcsolatai működtetik, lehetővé téve a többcsatornás címezhető készletet a Yahoo saját üzemeltetésű tulajdonai és több ezer más kiadói domainen keresztül. A RampID és a LiveRamp hitelesített forgalmi megoldása áll a LiveRamp személyalapú azonosítási megközelítése mögött, lehetővé téve a hitelesített címezhetőséget böngészőkön, mobileszközökön és CTV-n keresztül, több száz célállomásra kibővítve. Az ügyfelek képesek lesznek mélyebb ügyfélkapcsolatokat kialakítani, értéket teremteni az ügyfél által megtett út során, és közben ellenőrizni az adatokat.

A LiveRamp hitelesített forgalmi megoldását használó kiadók minimális ráfordítással képesek lesznek a Yahoo ConnectID-val való integrációra, és hatékonyabban tudják pénzzé tenni a címezhető kínálatát. Több mint 450 márka dolgozik együtt a LiveRamppal, hogy első feles adataik felhasználásával személyre szabja a fogyasztói élményeket.

Jobb lesz a marketingeseknek és a kiadóknak

A kiadók és a marketingesek minden további beállítás vagy a megfelelő méretű hitelesített közönséghez szükséges erőforrás nélkül profitálhatnak ebből a partnerségből, személyre szabott élményeket kínálva mindenhol, ahol szükséges. A kiadók bevétele várhatóan növekszik a hitelesített forgalmi megoldáson keresztül elért hitelesített készletükön, mivel a Yahoo ConnectID mostantól azonosítóként is elérhető lesz. Továbbá, azok a marketingesek, akik a „post-signal” veszteségre keresnek megoldást, a hitelesített felhasználók szélesebb körét fogják elérni olyan kiadóknál, amelyek a RampID-t és/vagy a Yahoo ConnectID-t használják a Yahoo DSP-n keresztül.

„Komolyan hiszünk a hitelesített címezhetőségben, és ez a partnerség nagyobb elérést tesz lehetővé” – mondta Elizabeth Herbst-Brady, a Yahoo értékesítési és marketing igazgatója. „Megkönnyítjük a marketingesek és a kiadók számára, hogy kihasználják ezeket a megoldásokat és maximalizálják az eredményeket, egyúttal támogatjuk a zökkenőmentesebb tranzakciókat a nyílt weben.”

„A Yahoo a hitelesített azonosítás határozott szószólója, és a DSP-n és a Yahoo ConnectID-n megvalósuló összekapcsolhatóság, amelyet partnerségünk lehetővé tesz, jobb élménnyé teszi „post-signal” világot a marketingesek számára a mai világnál” – mondta Travis Clinger, a LiveRamp aktiválásért és címezhetőségért felelős alelnöke. „A marketingesek és a kiadók most még nagyobb rugalmasságot kapnak az ügyfél által bejárt út eléréséhez, személyre szabásához és méréséhez.”


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Nyilvánossá teszik a magyarországi iparjogvédelmi adatokat

hét nov 20 , 2023
ShareTweetPinShareVilágszerte elérhetővé válnak a nyilvános magyarországi iparjogvédelmi adatok az adatminőségről és adatcseréről szóló megállapodásnak köszönhetően, amely a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala (SZTNH) és a Szellemi Tulajdon Világszervezete (World Intellectual Property Organization – WIPO) között jött létre. A hivatal az egyezség alapján országos és regionális adatbázisokkal, jobb adatminőséggel, valamint könnyebb és […]
Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala

És még ez is...