Járóbeteg-szakrendelés: Foglalj időpontot kényelmesen!

járóbeteg-időpontfoglalási rendszerNovember 1. és 15. között kilencven járóbeteg-szakrendelésen indul el az új Járóbeteg Irányítási Rendszer.

Az EESZT Lakossági Portálon és az EgészségAblak mobilapplikációban az ”Időpontok” menüpontban is nyomon követhető, hogy az EESZT rendszerében milyen aktuális időpontokat rögzítettek. A foglalt időpontok hozzárendelhetők a telefon beépített naptárjához, így a felhasználó könnyebben tervezheti mindennapjait, valamint személyre szabhatja a figyelmeztetéseket is. Amennyiben a bejegyzett időpont akadályoztatás vagy egyéb ok kapcsán mégsem megfelelő, a páciensnek is lehetősége van az időpont törlésére. Ebben az esetben fontos, hogy az orvosával egyeztetve, egy másik alkalommal a szükséges vizsgálatokra sor kerüljön. A rendszer egy időpontra csak egy foglalást enged, ezzel elkerülhetővé válik, hogy azonos időben több vizsgálatot jegyezzenek elő.

A fejlesztéseknek köszönhetően az EESZT-ben az új receptek és dokumentumok megjelenése mellett már az applikációban is lehetőség van e-mail értesítések, felugró (push) üzenetek beállítására, amely kiegészül az eBeutalók és új időpontok értesítésével is. Az e-mail és mobil értesítéseket az EESZT Lakossági Portál ”Önrendelkezés” → ”Értesítések” menüpontjában lehet aktiválni. Az EgészségAblak applikációban csak mobil értesítéseket lehet beállítani, a push értesítést a telepítést követő első beállításoknál automatikusan felajánlja az alkalmazás. Amennyiben az értesítéseket valamely felületen beállítottuk, akkor az automatikusan aktiválódik a másik felületen is.

Az időpontfoglalásnál lehetőség van más e-mail cím megadására is, ebben az esetben a portálon és a megadott e-mailre is érkezik értesítés. Az időpontfoglalásban megadott e-mail címre történő értesítések küldése az időpontfoglalás szolgáltatás része, az értesítések küldésének leállítására az adott időpont törlésével együtt van lehetőség. Az első ütemben öt járóbeteg-szakrendelésre kapnak időpontot a betegek egy országos, egységes, digitális rendszerben, amely 2024. márciusáig fokozatosan bővül további rendelésekre.

További frissítés, hogy az EgészségAblak alkalmazásban csak az érvényes, azaz kiváltható eReceptek esetében jelenik meg a vonalkód a dokumentum alján. A már lejárt, nem kiváltható receptek esetében ez eltűnik a vényekről.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Irodai vezeték nélküli és vezetékes egerek

hét nov 6 , 2023
ShareTweetPinShareAz irodai munka során az egyik legfontosabb eszközünk az egér. Legyen szó dokumentumok szerkesztéséről, prezentációk készítéséről vagy akár böngészésről, az egér nélkülözhetetlen. Cikkünkben összehasonlítunk három különböző Logitech modellt, amelyeket az Irodaplus.hu kínálatában is megtalálhatunk. Az M235, M100 és az M705 Marathon modellek különböző igényeket szolgálnak ki, és mindegyikük egyedi tulajdonságokkal […]
irodai egerek

És még ez is...