Vannak olyan terméktípusok, amelyeket sokan nem szívesen vásárolnak webshopból — derül ki az Extreme Digital nem reprezentatív online kutatásából. Míg a férfivásárlók többsége klímaberendezést (28,4 százalék), a nők jelentős része (37,2 százalék) mosógépet, hűtőgépet vagy egyéb nagy háztartási gépet nem venne online áruházban. Ez utóbbi termékeket a férfiak jelentős része (27,6 százalék) sem szívesen rendelné internetről, míg a nők közül elég sokan (26,9 százalék) tévé vagy monitor online beszerzésétől is idegenkednek. Mindez azért meglepő, mert az Extreme Digital saját eladási statisztikái kifejezetten azt mutatják, hogy az ingyenes kiszállítás lehetőségének köszönhetően a mosógépek értékesítése jelentősen növekedett.
A férfivásárlók 17,2 százaléka sportszer, a nők 25,2 százaléka légkondicionáló megvásárlásánál preferálja a hagyományos üzleteket. A kutatás eredményeiből az is kiderül, hogy a legtöbb ügyfél (72,5 százalék) azért dönt a bolti vásárlás mellett, mert élőben is megnézheti, megtapogathatja a termékeket, illetve segítséget kérhetnek az eladóktól a választásban (34,1 százalék).
Másnap ugyanez pepitában egy szerelvényboltban. (Nem komplett vonat, csak egy mosogatócsap). Érdekes, a METRO (magyar, ne lopj!) áruház ki tudja tenni, a kettős árat (1 db ennyi, 5 db=1 csomag) annyi tájékoztatást.