Májustól indul a PayPal Media Network, amely az online pénzügyi szolgáltató új, helyzet alapú hirdetési platformja kifejezetten a kiskereskedők igényeihez szabva. Az új szolgáltatás az eBay csoporthoz tavaly csatlakozott Where Ads nevű reklámvállalat kibővítésével jött létre, amely Észak-Amerika legnagyobb helyzet alapú mobiltelefonos hirdetési platformja volt. Az új eszköz segítségével a márkák földrajzi helyzetük vagy korábbi vásárlásaik alapján, a legjobb helyen és időben szólíthatják meg a felhasználókat, ami kulcsfontosságú lehet a vásárlási döntés elősegítésében. A Where Ads átalakítását röviddel a PayPal negyedéves gyorsjelentésének kiadása utánra időzítette a vállalat. Az év első hónapjaiban a felhasználói szám mintegy hárommillióval növekedett, így elérte a 109,8 milliót, ami éves szinten 12 százalékos növekedésnek felel meg. Ezen felül a PayPal-en keresztüli fizetések összege meghaladta az 555 milliárd dollárt, amit a felhasználók napi hatmillió tranzakcióval hoztak össze. A PayPal bevételei az első negyedévben elérték az 1,3 milliárd dollárt, ami 32 százalékkal több a tavalyi adatnál.
Next Post
Az Oracle sem siet mindig a javítással
ked máj 8 , 2012
Az elmúlt héten az Oracle összekülönbözött az adatbázis biztonsági közösséggel egy kommunikációs baklövés okán, egy négy éve javítatlan sérülékenységről nyilvánosságra került proof of concept kód miatt. A sérülékenység az adatbázisok TNS Listener szolgáltatását érintik. Az Oracle kiadott ugyan egy workaroundot, de a hibát javító frissítés még mindig nem készült el […]

És még ez is...
-
2013. március 21.
Nullához közelít a CIO-k hatásköre
-
2017. július 27.
Ha sikreres lesz a digitalizáció, Magyarország fog nevetni a végén
-
2013. május 11.
A GSM-R projekt élt, él, és élni fog
-
2020. június 30.
A GVH a startupok nagy barátja, a CodeCoolnak pedig biztosan
-
2015. szeptember 18.
Végre: elindul az állami vagyonelemek elektronikus értékesítése
-
2014. november 25.
Meg fogsz döbbenni: a világ informatikája számokban XIII.