Májustól indul a PayPal Media Network, amely az online pénzügyi szolgáltató új, helyzet alapú hirdetési platformja kifejezetten a kiskereskedők igényeihez szabva. Az új szolgáltatás az eBay csoporthoz tavaly csatlakozott Where Ads nevű reklámvállalat kibővítésével jött létre, amely Észak-Amerika legnagyobb helyzet alapú mobiltelefonos hirdetési platformja volt. Az új eszköz segítségével a márkák földrajzi helyzetük vagy korábbi vásárlásaik alapján, a legjobb helyen és időben szólíthatják meg a felhasználókat, ami kulcsfontosságú lehet a vásárlási döntés elősegítésében. A Where Ads átalakítását röviddel a PayPal negyedéves gyorsjelentésének kiadása utánra időzítette a vállalat. Az év első hónapjaiban a felhasználói szám mintegy hárommillióval növekedett, így elérte a 109,8 milliót, ami éves szinten 12 százalékos növekedésnek felel meg. Ezen felül a PayPal-en keresztüli fizetések összege meghaladta az 555 milliárd dollárt, amit a felhasználók napi hatmillió tranzakcióval hoztak össze. A PayPal bevételei az első negyedévben elérték az 1,3 milliárd dollárt, ami 32 százalékkal több a tavalyi adatnál.
Next Post
Az Oracle sem siet mindig a javítással
ked máj 8 , 2012
Az elmúlt héten az Oracle összekülönbözött az adatbázis biztonsági közösséggel egy kommunikációs baklövés okán, egy négy éve javítatlan sérülékenységről nyilvánosságra került proof of concept kód miatt. A sérülékenység az adatbázisok TNS Listener szolgáltatását érintik. Az Oracle kiadott ugyan egy workaroundot, de a hibát javító frissítés még mindig nem készült el […]
És még ez is...
-
2019. február 8.
Felvásárolta a TomTomot a Bridgestone
-
2016. február 23.
Az IFS a Sauber F1 csapat főszponzora lett
-
2014. augusztus 11.
Az e-kereskedelem hajtja majd a csomagküldő piacot
-
2018. április 27.
Javította eredményét tavaly a Bosch
-
2018. október 22.
Magyarok fejlesztették, németeké a licenc
-
2013. április 15.
Több, mint egymillió kalóz DVD-t foglaltak le