Májustól indul a PayPal Media Network, amely az online pénzügyi szolgáltató új, helyzet alapú hirdetési platformja kifejezetten a kiskereskedők igényeihez szabva. Az új szolgáltatás az eBay csoporthoz tavaly csatlakozott Where Ads nevű reklámvállalat kibővítésével jött létre, amely Észak-Amerika legnagyobb helyzet alapú mobiltelefonos hirdetési platformja volt. Az új eszköz segítségével a márkák földrajzi helyzetük vagy korábbi vásárlásaik alapján, a legjobb helyen és időben szólíthatják meg a felhasználókat, ami kulcsfontosságú lehet a vásárlási döntés elősegítésében. A Where Ads átalakítását röviddel a PayPal negyedéves gyorsjelentésének kiadása utánra időzítette a vállalat. Az év első hónapjaiban a felhasználói szám mintegy hárommillióval növekedett, így elérte a 109,8 milliót, ami éves szinten 12 százalékos növekedésnek felel meg. Ezen felül a PayPal-en keresztüli fizetések összege meghaladta az 555 milliárd dollárt, amit a felhasználók napi hatmillió tranzakcióval hoztak össze. A PayPal bevételei az első negyedévben elérték az 1,3 milliárd dollárt, ami 32 százalékkal több a tavalyi adatnál.
És még ez is...
-
2020. augusztus 25.
NKA: újra elérhető a közgyűjteményekben az Arcanum Digitális Tudástár
-
2013. április 9.
E-Postává válna a Magyar Posta
-
2016. április 2.
A jó vezető látja a jövőt: a siker receptje IV.
-
2015. január 19.
UNIT4: csillagászati növekedés a SaaS előfizetésekből
-
2012. november 8.
Csak két hétig ingyenes a Telekom webáruháza
-
2016. augusztus 24.
YuMi a legjobb ipari robot