Idén is a mobiltelefon, az okosóra és a tévé lesznek a Black Friday slágertermékei

Dévavári Dezső , az Olcsóbbat.hu termékfelelőseAz előző évek tapasztalata és az aktuális keresési statisztikák alapján az idei nagy novemberi leértékelési akciók (Black Friday) sikertermékei is a mobiltelefonok, az okosórák és a televíziók lehetnek.

Az Olcsóbbat.hu adatai szerint a novemberi e-kereskedelmi forgalom egyre nagyobb hányada koncentrálódik a Black Friday időpontjára. Az ár-összehasonlító portál statisztikája szerint 2019-ben a teljes novemberi forgalmának 25 százalékát a november 22-i pénteken és az azt követő három napon mérték. A korábbi években ez az arány még rendre húsz százalék alatt maradt. A mobiltelefon és a televízió már a kezdetettől a Black Friday-akciók húzótermékei, de tavaly az értékesített mennyiség alapján az okosórák jöttek fel a második helyre. Az Olcsóbbat.hu portálról e három termékkategória alapján lépett tovább a vásárlók 45 százaléka az egyes webáruházak oldalaira. A toplista további helyein a tabletek, a laptopok, a porszívók, illetve a mosó- és szárítógépek következnek.

„A webáruházak a Black Friday keltette érdeklődést bevételeik növelése érdekében igyekeznek több napra is kiterjeszteni Ennek egyik módja az, hogy a megelőző néhány pénteken is kitűzik a ’Black Friday’ cimkét. Idén a Black Friday november 27-re esik, de egyes jelentősebb áruházak már 6-án is akcióztak ezzel a szlogennel. A piac összforgalmát azonban tavaly sokkal látványosabban megemelte a Black Fridayt követő hétvégén, sőt, még hétfőn is folytatódó leértékelési hullám, amelynek hatására a forgalom egy helyett négy egymást követő napon keresztül is kiugró mértéket ért el” – magyarázza Dévavári Dezső , az Olcsóbbat.hu termékfelelőse.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.