Hűségprogramok: kulcsszereplő lehet a mobil

 

Egy új kutatás szerint a felhasználók 73 százaléka mobileszközökről tájékozódna a fogyasztói hűségprogramokról. A mobil egyre fontosabb és egyre inkább növekvő csatorna ebben a szegmensben. A Maritz Loyalty Marketing legújabb amerikai felmérés szerint 100-ból 91 mobilfelhasználó valószínűleg letöltené egy törzsvásárlói program alkalmazását. Az eredmények azt sugallják, hogy a mobilalkalmazások lehetőséget nyújtanak a hűségprogramok kiterjesztésére. A jelentés kiemeli, hogy a megfelelő hűségmarketinghez szükség van a kidolgozott technológiai háttérre és csatornákra. A felhasználók többsége ugyanis e-mailen olvassa a vásárlói programokat- bár sokuk mobilfelületeken. A válaszadók 46 százalék mondta azt, hogy három vagy több csatornán is szeretné megkapni a fogyasztói tartalmakat- amely a cég szerint arra utal, hogy a programoknak biztosítaniuk kell a zökkenőmentes felhasználói élményt – különböző csatornákon kompatibilissé téve egymással — írja a marketinginfo.hu.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A JátékNet.hu 2013 legjobb e-kereskedője

hét máj 13 , 2013
  Idén hetedik alkalommal ítélték oda az „Év Internetes Kereskedője Díjat”, mely azoknak a cégeknek jár, melyek a legtöbbet tették a hazai e-kereskedelem területén. A 2013-as „Év Internetes Kereskedője Díj” nyertese a JátékNet.hu internetes játékbolt. A megmérettetésén minden olyan vállalkozás részt vehetett, amely magyarországi online kiskereskedelmi tevékenységet folytat, és éves […]
internet

Friss, ropogós