Egy új kutatás szerint a felhasználók 73 százaléka mobileszközökről tájékozódna a fogyasztói hűségprogramokról. A mobil egyre fontosabb és egyre inkább növekvő csatorna ebben a szegmensben. A Maritz Loyalty Marketing legújabb amerikai felmérés szerint 100-ból 91 mobilfelhasználó valószínűleg letöltené egy törzsvásárlói program alkalmazását. Az eredmények azt sugallják, hogy a mobilalkalmazások lehetőséget nyújtanak a hűségprogramok kiterjesztésére. A jelentés kiemeli, hogy a megfelelő hűségmarketinghez szükség van a kidolgozott technológiai háttérre és csatornákra. A felhasználók többsége ugyanis e-mailen olvassa a vásárlói programokat- bár sokuk mobilfelületeken. A válaszadók 46 százalék mondta azt, hogy három vagy több csatornán is szeretné megkapni a fogyasztói tartalmakat- amely a cég szerint arra utal, hogy a programoknak biztosítaniuk kell a zökkenőmentes felhasználói élményt – különböző csatornákon kompatibilissé téve egymással — írja a marketinginfo.hu.