Hatékonyan ösztönöznek vásárlásra a közösségi oldalak

 

Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint a netezők 35 százaléka vásárolt már közösségi oldalakon megjelenő hirdetés hatására. A magyar közönséget ezek a típusú reklámok valamivel kevésbé ösztönzik vásárlásra vagy szolgáltatások igénybevételére (25 százalék), bár érdekes módon az 50 év felettiek fogékonyabbak a hirdetés ezen formájára (30 százalék.) Hasonlóan motiválóak a posztok: nemzetközi összehasonlításban a netezők 31 százalékát buzdítják beszerzésre. A magyarok ezen a téren is kissé visszahúzódóbbak: 21 százalékuk mutat érdeklődést irántuk. A fentiek alapján kétségtelen, hogy a közösségi média felületein megjelenő reklámok – éppúgy, mint a posztok – egyre hatékonyabban működő értékesítési eszközök. Jó, ha a marketingesek tudnak róla, hogy a netező közönség 65-75 százaléka különféle fogásokkal még megnyerhető a márkák számára.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.