A magyarok projektoron szeretik nézni

drukkerekA 2016-os nyári sportesemények, a labdarúgó-Eb és a riói játékok kapcsán felmérés készült az Epson megbízásából a hazai a sportközvetítés-nézési szokásokról. A kutatás rávilágított, hogy azon válaszadók többsége (kilencven százalék), akik barátaikkal, otthon követik a versenyeket, jellemzően tévét használnak erre a célra, közel kétharmaduk (63 százalék) viszont vendéglátóhely üzemeltetőjeként projektort szerezne be. Habár a legtöbb pub, sörkert és söröző a vendéglétszámának maximalizálására törekszik egy-egy jelentős nemzetközi sportesemény idején, az eredmények azt mutatják, hogy a sportközvetítéseket sugárzó helyek mindössze 24 százaléka rendelkezik projektorral.

A megkérdezettek 57 százaléka szívesen követi a sportversenyeket nyilvános helyen és közülük a legtöbben a nagyképernyős élményt részesítik előnyben – ez a válaszadók 79 százalékának döntő tényező a sporteseményt közvetítő vendéglátóhely kiválasztásakor (33 százalék kifejezetten a projektorral rendelkező vendéglátó egységeket keresi). Ugyanez a statisztika rámutatott, hogy a kutatásban résztvevők majdnem felét (47 százalék) a sportközvetítések hangulata vonzza, míg az étel és italkínálat, valamint a kerthelyiség megléte együttesen 58 százalékukat befolyásolja a választásban. A fenti adatokból kiderül, hogy a megkérdezettek elsősorban a nagy képernyő kínálta élmény és a szurkolói légkör miatt hajlandóak az otthoni kényelmet feláldozni, hogy nyilvános helyen, társaságban biztassák kedvenc csapataikat, sportolóikat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.