Magyarországon a felhőalapú szolgáltatások felhasználói oldalon elsőként a nemzetközi nagyvállalatoknál jelentek meg. A felhőszolgáltatás mint termék magyar piacra való bevezetése valamivel később indult el, az elterjedés fő mozgatórugója pedig a piac árérzékenysége lehet, mivel a felhőszolgáltatások esetében az ügyfelek jelentősen csökkenthetik beruházási költségeiket. Ugyanakkor a felhőalapú szolgáltatások a fogyasztói szegmensben is nagyon népszerűek, legyen szó akár külső levelező rendszerről, vagy közösségi portálokról. Ezekben szinte minden felhasználó otthonosan mozog, a játékszabályokat gondolkozás nélkül elfogadja – mondta Takács Gábor, a Cisco adatközponti technológiákért felelős közép-kelet európai vezetője.
És még ez is...
-
2023. február 8.
Felhőkezelés felsőfokon – idei technológiai trendek III.
-
2012. június 8.
új területre lép a Huawei Magyarországon
-
2016. június 21.
Bevásárolt a Samsung
-
2017. július 4.
Mindent fel a felhőbe
-
2018. február 25.
Magyarországról is elérhető az ingyenes Huawei mobilfelhő