Fájdalmas, ha megszakítják a játékot

gameA következő években a játékok a mindennapi életünk azon területeire is eljutnak majd, ahol eddig még nem találkozhattunk velük állítja az Ericsson ConsumerLab „A játékok új dimenziói” című jelentésében. A monoton munkában, a testmozgásban és a legegyszerűbb tevékenységekben is megjelennek olyan játékos elemek, amelyek sokkal élvezhetőbbé és hatékonyabbá teszik a korábban unalmasnak és megterhelőnek érzett rutint. Emellett megfigyelhető a trend, hogy a fejlett országokban a médiafogyasztás is a játékok köré épül. Egy három országban elvégzett kutatásból kiderül, hogy a dél-koreai válaszadók 85 százaléka, az amerikaiak 75 százaléka és a felmérésben részt vett brazilok 53 százaléka vezetékes vagy mobil játékokkal játszik. Egyenletes az eloszlás a férfiak és a nők között; Brazíliában valamivel több a férfi. Az amerikai játékosok ötven százaléka 34 évesnél idősebb, míg Dél-Koreában ez az érték negyven százalék felett van. Brazíliában a játékosok majdnem hatvan százaléka harminc év alatti. A játék szempontjából nem a sávszélesség a hálózati minőség legfontosabb szempontja, sokkal inkább a stabilitás és a megbízhatóság. A játékosok legérzékenyebb pontja a zökkenőmentes élmény megszakadása. A fogyasztók és a szakértők egyetértenek abban, hogy az internetkapcsolat stabilitása rendkívül fontos. A fogyasztók az élmény megszakadását tekintik a játék legfájdalmasabb pontjának.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.