A közösségi média fogyasztók egyharmada mobilról és munka közben is bejelentkezik kedvenc felületére – derült ki a KutatóCentrum 2014/1. negyedéves Web2.0 Report felméréséből. E szerint továbbra is a Facebook tudja leginkább aktivizálni a közösségét, míg a Google+ ugyan növelte regisztrált tagjainak számát, azoknak egyelőre mindössze egyharmada aktív. A Facebook után az Instagram és a Pinterest képmegosztó szolgáltatások felhasználói a leglelkesebb látogatók. Érdekes fejlemény, hogy tőlünk nyugatabbra a fiatalok egy része kezd elfordulni a Facebooktól, magyarországon ez a tendencia még nem érezhető. Bár 2012-ben nálunk is megtorpant a Facebook növekedése, most is ez a legelterjedtebb közösségi oldal: a legalább egy hasonló szolgáltatást használók 92 százaléka regisztrált tagja az oldalnak, 87 százalék pedig továbbra is aktívan használja azt, köztük a legfiatalabb, 18-29 éves korosztály is – állítják a kutatók.
És még ez is...
-
2014. július 8.
Jönnek a Vodafone új, főállású angyalai II.
-
2015. november 14.
Nyakunkon a DE!, a Digitális Esélyegyenlőség konferencia
-
2017. január 18.
Védené a népeket a robotoktól az Európai Parlament
-
2016. április 18.
Mindent megosztunk magunkról, aztán csak nézünk
-
2020. március 1.
A Vibert vizsgálja a GVH