Elégedett a tavalyi eredményeivel a UPC


A UPC Magyarország közzétette tavalyi eredményeit. A cég 15 milliárd forintot fordított hálózatának fejlesztésére, hatvanezer új háztartást ért el, elindította korlátlan adatforgalmú mobilszolgáltatását, és tovább növelte ingyenes wifi  hotspotjainak számát. Az új beruházásnak köszönhetően öt százalékos bevételnövekedést könyvelhetett el a cég 2015 végén, előfizetéseinek száma pedig százezerrel gyarapodott, így 1,8 millióra nőtt. A UPC 27 százalékos részesedésével tavaly tovább erősítette vezető pozícióját a magyar digitális kábeltévé piacon, és mellette korlátlan adatforgalmat kínáló szolgáltatóként belépett a hazai mobilpiacra is. A vállalat tovább bővítette előfizetői számára ingyenesen elérhető wifi hálózatát, így ahhoz már több mint négyszázezer hozzáférési ponton csatlakozhatnak az előfizetők.

UPC

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Mindenki imádja a Hipersulit

szo febr 20 , 2016
A Telenor digitális oktatási programja, a Hipersuli kezdeményezésben résztvevő diákok, pedagógusok és szülők bevonásával hatástanulmány készül, amelynek eredményei felgyorsíthatják a digitális eszközök és módszerek széles körű bevezetését az oktatásba. (Vagy akár lelassíthatják. A -szerk- megj.) A Hipersuli programjában részt vevő tanárok nem csupán a gyerekek, hanem saját fejlődésük szempontjából is […]
hipersuli

Friss, ropogós