Az elmúlt tíz év hatalmas változásokat hozott a mobiliparban. Összefoglalva: az okostelefon és a mobilinternet mindennapjaink részévé vált.
A csevegőalkalmazások üzenetküldés mellett hanghívásra is alkalmasak, ennek ellenére a Telenor ügyfelei az elmúlt tíz évben nem cserélték le a jól bevált hangszolgáltatást az online szolgáltatásokra. Az indított mobilhívások havi átlagos darabszáma 2013-ban érte el a maximumát, és azóta csökkenő tendenciát mutat. Ez a trend azonban nem jelenti azt, hogy kevesebbet beszélnénk: a hívások átlagos hosszát megvizsgálva látszik, hogy a 2013-as darabszám-csúcson a hívások hossza jóval alacsonyabb volt a környező évekhez képest, azaz ebben az időszakban a Telenor ügyfelei gyakrabban telefonáltak, de rövidebb hívásokat bonyolítottak. A hívások darabszámának csökkenése mellett a hívások átlagos hossza növekszik, ami összességében a hangforgalom növekvő tendenciáját eredményezi. A felhasználói szokásokat az elérhető tarifák is befolyásolják: az évtized közepén megjelent, korlátlan hanghívást biztosító tarifákkal megnyílt a lehetőség a hosszabb beszélgetésekre. 2019 óta a VoLTE szolgáltatásnak köszönhetően a Telenor ügyfelei a korábbinál gyorsabb hívásfelépülési idővel és magasabb hangminőségben hívhatják egymást. A távközlési társaság kimutatta azt is, hogy ügyfelei az év végi ünnepi időszakban a jeles ünnepnapokat követő munkaszüneti napokon – az ünnepnapokhoz képest – hosszabb beszélgetéseket bonyolítanak.