A Vivre online lakberendezési áruház belépett az Ecommerce Hungary szövetségbe, hogy a tagsággal és a vezetőséggel együtt segítse a magyarországi elektronikus kereskedelem fejlődését. A szövetség legutóbb a koronavírus-járvány kapcsán kezdeményezett egyeztetést az Operatív Törzzsel a magyar webshopok érdekében. Az idén kilencéves Vivre eddig összesen 1,1 millió vásárlót szolgált ki a régió kilenc országában. Az idei első negyedévben a vállalat eladásai 28 százalékkal növekedtek az előző év azonos időszakához képest, az elmúlt évet a cég több mint 61 millió eurós árbevétellel zárta. „A belépéssel a Vivre nem csupán az elektronikus kereskedelem fejlesztése iránti elköteleződését fejezi ki, de azt is, hogy a szövetség etikai kódexét magára kötelezőnek tartja, és minden tudásával és eszközével arra törekszik, hogy vásárlói számára maximális kiszolgálást nyújtson” – emelte ki Andrei Stanescu, a vállalat kereskedelmi igazgatója.
És még ez is...
-
2023. február 22.
Olcsón megúszta a Wish
-
2020. január 23.
A magyar robotépítők köszörülhetik ki a kézilabdacsapat bukását
-
2022. december 31.
MediaMarkt: ezek voltak 2022 legkeresettebb műszaki cikkei
-
2020. március 23.
Online könnyen átverhetők vagyunk
-
2024. február 28.
Nem szeretnél most a Temu helyében lenni!
-
2020. május 10.
Van, aki drágítaná az online vásárlást