Az elektronikus eladásokból származó bevételek tavaly mintegy 800 milliárd jüant (28 ezer milliárd forint) tettek ki Kínában, ez az előző évhez képest több mint 67 százalékos növekedés – állapítja meg az iResearch pekingi tanácsadócég felmérése. Az e-kereskedelem rendkívüli növekedése lehetővé tette a költségek jelentős csökkentését, emellett több millió új munkahelyet hozott létre és a kormány által szorgalmazott gazdasági szerkezetátalakításhoz is jelentős mértékben hozzájárult – írja a jelentés. Az internetes eladások jelenleg az összes eladások három százalékát teszik ki, ez az arány 2015-ig akár hét százalékra is nőhet. Az e-kereskedelem további bővülése várható. Ennek értéke a Boston Consulting Group (BCG) tanácsadó cég tavaly november végi tanulmánya szerint 2015-ig a kétezer milliárd jüant (70 ezer milliárd forint) is eléri majd Kínában. Ezzel a kelet-ázsiai ország – az Egyesült Államokat megelőzve – világelsővé válhat az internetes eladások piacán – számolt be az MTI.
Next Post
Tilos az e
ked márc 20 , 2012
Tilos, illetve nagyon nem illik e-mailezni a megbeszélések, értekezletek alatt – derül ki egy friss felmérésből. A világ minden részén egyetértenek a munkavállalók abban, hogy a személyes kapcsolattartás fontosabb az e-mailen és a telefonon váltott üzeneteknél, ennek megfelelően szinte mindenhol elutasítják ezek fogadását az üzleti találkozókon. A nemzetközi összehasonlítás szerint a magyarok […]
És még ez is...
-
2017. február 10.
Vodafone-Magyar Telekom – 1:1
-
2013. november 22.
Kína: havonta egymillió új mobilelőfizető
-
2014. április 7.
Akciózik a Trans-Europe Kft.
-
2014. május 12.
Frekvenciapályázat — Van kérdés? Nincs Kérdés!
-
2013. december 5.
EB: a Microsofté lehet a Nokia mobilüzletága
-
2014. március 7.
Megtört a Getty Images