A távközlési vállalatoknak nemcsak a hívások és az üzenetek után fizetendő 2 forintos adó kivetési alapja és beszedése okoz majd gondot, hanem az is, hogy a rendszer működtetéséhez át kell alakítaniuk a tarifacsomagjaikat, illetve jelentős informatikai fejlesztéseket kell végrehajtaniuk, s mindezt rövid idő alatt. Kutas István, a Telenor vállalati kommunikációs igazgatója az MTI kérdésére kifejtette, nagyon sok a nyitott kérdés, például még nem tudni, hogyan szedik be a pénzt az előre fizető, pre paid kártyásoktól. További kérdés, hogy miképpen kezeljék a másodperc alapú számlázást, vagy a bizonyos díjcsomagok által biztosított ingyenes perceket. Különösen ez utóbbiak esetleges megszűnése lenne fájó pont a vállalati ügyfelek számára, mivel a legtöbb cégnél az alkalmazottak flottán belül ingyen hívják egymást. Kutas elmondta, további gondot jelent az adó júliusi bevezetése, hiszen nehéz a számlázási rendszert ilyen rövid idő alatt átalakítani. Az MTI által megkeresett többi nagy távközlési cég napok óta nem nyilatkozik az adóval kapcsolatban.
És még ez is...
-
2013. november 20.
A Vodafone már havonta megújul
-
2019. február 14.
2018 Q4: Kínában csökkentek az okostelefon-eladások
-
2015. március 17.
Durex: jön az okosszex
-
2015. augusztus 10.
Kecskemét okostelefonon: eddig 17 690 letöltés
-
2014. augusztus 27.
Invitel: lazulás szilveszterig
-
2020. augusztus 7.
Vodafone: Siófokon is elindult az 5G