2018 Q4: Kínában csökkentek az okostelefon-eladások

Kínában 9,7 százalékkal csökkent az okostelefonok eladása a tavalyi utolsó negyedévben. Az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat adatai szerint a december végével záródott három hónapban a Huawei megerősítette vezető, 29 százalékos piaci részesedését Kínában az okostelefon-gyártók között. Piaci részesedése alapján a Huawei után az Oppo (19,6 százalék), a vivo (18,8 százalék), majd az Apple (11,5 százalék) következett. A tavalyi utolsó negyedév legnagyobb vesztese a kínai Xiaomi volt, amelynek az eladása csaknem 35 százalékkal zuhant, piaci részesedése tíz százalék volt, az ötödik legnagyobb. 2017 utolsó negyedévében a piaci részesedése alapján szintén a Huawei állt az élen, 21,3 százalékkal, amelyet az Oppo követett 17,5 százalékkal és a vivo 16,5 százalékkal. Akkor a negyedik a Xiaomi volt 13,9 százalékkal, amelyet az Apple követett ötödikként 12,9 százalékkal.

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Ide fejlődik a felhőtechnológia II.

csü febr 14 , 2019
Az Oracle megvizsgálta a felhőtechnológia jövőbeni lehetőségeit, s tíz pontba foglalták össze a várható fejlesztéseket. 2. A vállalati munkafolyamatok nyolcvan százaléka a felhőben zajlik majd Napjainkban a privát adatközpontok mellett a legtöbb vállalat már alkalmaz valamilyen menedzselt vagy publikus felhő szolgáltatást is. Az üzemkritikus alkalmazások egyre nagyobb arányban kerülnek át […]
felhő