Csak a gond van a távközlési adóval

A távközlési vállalatoknak nemcsak a hívások és az üzenetek után fizetendő 2 forintos adó kivetési alapja és beszedése okoz majd gondot, hanem az is, hogy a rendszer működtetéséhez át kell alakítaniuk a tarifacsomagjaikat, illetve jelentős informatikai fejlesztéseket kell végrehajtaniuk, s mindezt rövid idő alatt. Kutas István, a Telenor vállalati kommunikációs igazgatója az MTI kérdésére kifejtette, nagyon sok a nyitott kérdés, például még nem tudni, hogyan szedik be a pénzt az előre fizető, pre paid kártyásoktól. További kérdés, hogy miképpen kezeljék a másodperc alapú számlázást, vagy a bizonyos díjcsomagok által biztosított ingyenes perceket. Különösen ez utóbbiak esetleges megszűnése lenne fájó pont a vállalati ügyfelek számára, mivel a legtöbb cégnél az alkalmazottak flottán belül ingyen hívják egymást. Kutas elmondta, további gondot jelent az adó júliusi bevezetése, hiszen nehéz a számlázási rendszert ilyen rövid idő alatt átalakítani. Az MTI által megkeresett többi nagy távközlési cég napok óta nem nyilatkozik az adóval kapcsolatban.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Letölthető a Windows Phone-ra írt Skype

csü ápr 26 , 2012
A Mobile World Congress rendezvényen bejelentett bétaverzió után a napokban elérhetővé vált a Windows Phone Skype alkalmazás, amely ingyenesen letölthető Windows Phone Piactérről. A Skype for Windows Phone használható 3G, 4G és WiFi hálózatokon is, segítségével ingyenes hang- és videó hívások intézhetők. A Skype egyenleg feltöltésével még több funkció érhető el, egyebek […]

Friss, ropogós