A járványhelyzet és különösen a hiteltörlesztési moratórium meghirdetése miatt ugrásszerűen, harminc-negyven százalékkal növekedett az OTP Bank Nyrt. telefonos ügyfélszolgálatának bejövő forgalma. A megnövekedett forgalom miatt jelenleg harminc, de a tervek szerint hamarosan nyolcvan fog működni a bank új, Pécsett nyílt telefonos ügyfélközpontja — közölte a pénzintézet. A bank az MTI kérdésére, hogy mekkora beruházást jelentett a központ kialakítása, illetve, hányan dolgoznak a banknál ilyen munkakörben, üzleti és biztonsági szempontokra hivatkozva nem kívánt válaszolni. Annyit közöltek, hogy több százan dolgoznak a területen, hasonló központjuk van Budapesten és Zalaegerszegen.
És még ez is...
-
2021. április 11.
Digitális Ötletverseny innovatív pénzügyi fejlesztések számára
-
2019. március 28.
KPMG: hasítottak a fintech cégek tavaly
-
2020. június 28.
Rács mögött a fintech „guru”
-
2022. április 12.
Kiderült, előre vagy hátra mennek a magyar fintech cégek
-
2023. október 14.
Magyar fintech megoldás a fülöp-szigeteki vendégmunkásoknak
-
2016. december 20.
MKB Bank FinTech verseny: az ötletek minősége túlmutat a várakozásokon