A járványhelyzet és különösen a hiteltörlesztési moratórium meghirdetése miatt ugrásszerűen, harminc-negyven százalékkal növekedett az OTP Bank Nyrt. telefonos ügyfélszolgálatának bejövő forgalma. A megnövekedett forgalom miatt jelenleg harminc, de a tervek szerint hamarosan nyolcvan fog működni a bank új, Pécsett nyílt telefonos ügyfélközpontja — közölte a pénzintézet. A bank az MTI kérdésére, hogy mekkora beruházást jelentett a központ kialakítása, illetve, hányan dolgoznak a banknál ilyen munkakörben, üzleti és biztonsági szempontokra hivatkozva nem kívánt válaszolni. Annyit közöltek, hogy több százan dolgoznak a területen, hasonló központjuk van Budapesten és Zalaegerszegen.
És még ez is...
-
2016. december 20.
MKB Bank FinTech verseny: az ötletek minősége túlmutat a várakozásokon
-
2019. július 5.
Apple Pay fizetés az Ersténél
-
2023. május 13.
Megújult a Diákszéf mobilapplikáció
-
2019. augusztus 28.
Van amiben a Barion az első és egyelőre egyedüli
-
2023. július 25.
Minden rendben a pénzügyi szektor digitális fejlettségével
-
2020. május 20.
Megérkezett a Revolut Junior