Bő harmadával emelkedett az OTP telefonos ügyfélszolgálatának forgalma

OTP bankautomataA járványhelyzet és különösen a hiteltörlesztési moratórium meghirdetése miatt ugrásszerűen, harminc-negyven százalékkal növekedett az OTP Bank Nyrt. telefonos ügyfélszolgálatának bejövő forgalma. A megnövekedett forgalom miatt jelenleg harminc, de a tervek szerint hamarosan nyolcvan fog működni a bank új, Pécsett nyílt telefonos ügyfélközpontja — közölte a pénzintézet. A bank az MTI kérdésére, hogy mekkora beruházást jelentett a központ kialakítása, illetve, hányan dolgoznak a banknál ilyen munkakörben, üzleti és biztonsági szempontokra hivatkozva nem kívánt válaszolni. Annyit közöltek, hogy több százan dolgoznak a területen, hasonló központjuk van Budapesten és Zalaegerszegen.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.