Az online vásárlások intenzitása nőt, a kosárérték csökkent


A Reacty Digital 2021-es e-kereskedelmi kutatásaiban központi kérdést jelentett, hogy vajon hány évet ugrott előre a hazai online kereskedelem. De ugyanennyire fontos szakmai kérdésként merült fel, hogy milyen tartósnak bizonyulnak a fogyasztói szokások változásai, például mennyien terveznek visszatérni a bolti vásárláshoz. A felmérésekből az is látszik, miként nőtt az online vásárlások intenzitása, ami magával hozta a kosárérték csökkenését. A forgalom így is elérte a teljes hazai kiskereskedelem közel tíz százalékát 2020-ban, 2025-re pedig meghaladhatja akár a 2700 milliárd forintot is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Hubble űrteleszkóp: nem a számítógéppel volt probléma

szo júl 17 , 2021
Hamarosan ismét működni fog a Hubble űrteleszkóp, mivel az amerikai űrkutatási hivatal (NASA) szakembereinek sikerült távolról orvosolni a fedélzeti számítógép problémáját. A Hubble fedélzeti számítógépe június közepén állt le, ekkor valamennyi csillagászati megfigyelést leállítottak. A tudományos műszerek biztonsági módra váltottak, amelyben a nem létfontosságú rendszerek leállnak. A szakemberek kezdetben azt […]

És még ez is...