Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy márkapartnerei számára is elérhetővé teszi népszerű webOS okostelevíziós platformját. A vállalat ezzel új gyakorlatot teremt egy olyan iparágban, amelyre az a jellemző, hogy a különféle gyártók mind saját operációs rendszert alkalmaznak. Azzal, hogy más tévémárkák is adaptálják a folyamatosan fejlődő webOS TV szoftveres platformot két legyet is üt egy csapásra a társaság: az első, hogy az LG szakértelme a televíziógyártáson túl is kiemelt szerepet kaphat az iparágban, a második, hogy jelentősen növelheti az LG jelenlétét és jelentőségét a globális szórakoztatóelektronikai piacon. A most kiadott webOS TV licencek a már ismert felhasználói dizájnnal és olyan funkciók széles választékával érkeznek, mint a hangalapú keresés és vezérlés, a beépített mesterségesintelligencia-algoritmusok és a könnyű összekapcsolhatóság más eszközökkel.
Next Post
Moszkvában megkezdte működését kísérleti jelleggel az első orosz 5G-hálózat
szo márc 6 , 2021
És még ez is...
-
2021. február 1.
Kiszállt a Hiventures a Webshippy-ből
-
2017. március 10.
A GVH 15 millió forintra bírságolta a Telenort
-
2018. augusztus 20.
Már megint az Extreme Digital az élen
-
2014. január 8.
Az XAPT felvásárolta az LLP Dynamics csoportját
-
2020. november 1.
LG Electronics Q3: sose rosszabbat