Állítólag a felhő gyorsítja az innovációt

felhoAz Oracle új kutatása szerint a nagyvállalatok több mint kilencven százaléka úgy gondolja, hogy a felhő elősegíti a gyorsabb innovációt. Az Oracle megbízásából, az IDG Connect által készített tanulmány szerint a vállalkozások fele (51 százalék) két éven belül készen áll a felhőre, azonban az átálláshoz kapcsolódó kérdések és bizonytalanságok egyre jelentősebbek. A hibrid felhőmegoldások telepítésénél a hagyományos akadályokat (például a biztonsági aggályok), háttérbe szorítják az olyan működéssel kapcsolatos kételyek, mint az összetett informatikai architektúrák és a hálózati sávszélesség kérdése. A privát felhő infrastruktúrákat építő vállalkozások továbbra is a biztonságot tekintik a legfontosabb kihívásnak.

A válaszadók kiemelték azt is, hogy az üzleti döntéshozók támogatásának elnyerése az egyik legfontosabb alapköve a sikeres privát és hibrid felhő infrastruktúráknak, ami azt sugallja, hogy a felhőre való átállás már túlmutat az informatikán, és a szélesebb körű üzleti szempontok is fontos tényezők. Ezek a trendek azt mutatják, hogy az informatikai vezetők szerepe sokkal fontosabbá vált az összetett architektúrák koordinálásának, és a felhőre való átállás előnyeinek kommunikálásának területén.

A kutatás főbb megállapításai
A válaszadók 92 százaléka szerint a felhő gyorsítja az innovációt, 73 százalék úgy gondolja, hogy segít megtartani az ügyfeleket, illetve 76 százalék szerint az új ügyfelek megnyerésében is hasznos a felhő. Minden ötödik (19 százalék) vállalkozás elérte a felhő bevezetéséhez szükséges fejlettséget, és 51 százalék két éven belül készen fog állni a bevezetésre. A válaszadók szerint a sikeres hibrid felhő bevezetésének legfontosabb építőkövei az üzleti döntéshozók támogatásának elnyerése (29 százalék), a költséghatékonyság (25 százalék), illetve a beszállítókkal való erős kapcsolat kiépítése (22 százalék). A hibrid felhő bevezetésének legfőbb akadályai az összetett informatikai architektúrák kezelése (60 százalék), a hálózati sávszélesség (27 százalék), és az informatikai beszállítóval való kapcsolat (52 százalék).

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Elégedett a tavalyi eredményeivel a UPC

pén febr 19 , 2016
A UPC Magyarország közzétette tavalyi eredményeit. A cég 15 milliárd forintot fordított hálózatának fejlesztésére, hatvanezer új háztartást ért el, elindította korlátlan adatforgalmú mobilszolgáltatását, és tovább növelte ingyenes wifi  hotspotjainak számát. Az új beruházásnak köszönhetően öt százalékos bevételnövekedést könyvelhetett el a cég 2015 végén, előfizetéseinek száma pedig százezerrel gyarapodott, így 1,8 millióra […]

Friss, ropogós