A sörreklám árt a fiatalságnak

 

A kormányzó Egységes Oroszország párt folytatja harcát a sör ellen. A párt be kívánja tiltani az alacsony alkoholtartalmú italok reklámját mindazokon az internetes felületeken, amelyeket tömeg-médiaként jegyeztek be. A többi felületen szabadon lehet az alkoholt reklámozni. A szándék olyannyira komoly, hogy már be is terjesztették a törvénytervezetet, amely már ezen a nyáron életbe lépne. Mivel az internet használók alapvetően a fiatalok, az alacsony alkoholtartalmú italok reklámjának korlátozásával az ő sörfogyasztásukat akarják csökkenteni — írja a vedmosti.ru.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Nő a szerzői jogi ágazatok súlya

sze máj 30 , 2012
ShareTweetPinShare  A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala által a szerzői jogi ágazatok gazdasági súlyát meghatározó vizsgálat alapján a magyar gazdaság bruttó hozzáadott értékének 7,85 százalékát adják ezen ágazatok, és az összes foglalkoztatott 7,98 százaléka e szektorokban tevékenykedik. A számítások szerint a szerzői jogi ágazatok 2009-ben a magyar gazdaság bruttó hozzáadott értékét […]
ZX-81

És még ez is...