A magyar termékek arányát növelné a cseh tulajdonú Kifli.hu

Peter Klekner, a Kifli.hu ügyvezető igazgatójaA Kifli.hu új beszállítói programot dolgozott ki a magyar kistermelők számára, hogy a webáruházban emelkedjen a magyar termékek aránya – mondta Peter Klekner, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója. Példaként említette, hogy a friss áru kategóriában, amelybe a zöldség és gyümölcs is tartozik, a termékek 45 százaléka származik magyar termelőktől. A mostani programtól azt várják, hogy ez az arány érje el az ötven százalékot, ezért bővítik a jelenleg több mint négyszáz termelőt számláló, magyar beszállító kört. Szabó Réka, a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója közölte, az új beszállítói programnak négy alappillére van: finanszírozás, marketing, logisztika és csomagolás, valamint az adminisztráció.

A partnerek anyagi kockázatának csökkentése érdekében a Roger pénzintézettel közösen egyedi finanszírozási konstrukciót alakítottak ki, így a termelők számláit akár már három napon belül ki tudják egyenlíteni. A kistermelőknek jellemzően nincs marketingcsapatuk, ezért a termékeik népszerűsítésében is segít a Kifli.hu, amely kommunikációs csatornáin mutatja be az adott terméket. A kis induló vállalkozásoknál előfordul, hogy nem tudják hogyan juttassák el a termékeiket a kiskereskedő raktárába, ezért a csomagolásban és a fuvarszervezésben is adnak tanácsot. A termelői szerződés kialakításánál pedig arra törekedtek, hogy csökkentsék a kistermelők adminisztrációs terheit.

A Magyarországon a Kifli.hu webáruházat működtető cseh társaság, a Rohlik Group a 2020-as évet 300 millió eurós bevétellel zárta, amely több mint 100 százalékos éves növekedésnek felel meg.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.