Átalakulóban az online kereskedelem

Új trend van kibontakozóban az e-kereskedelmi piacon: amíg korábban elsősorban könyvek, CD-k, esetleg játékok vásárlására használták a felhasználók a web-shopokat, addig ezek mellett ma már több ezer laptop, televízió, vagy éppen női cipő kel el az interneten. Alig öt évvel ezelőtt még havi átlagban ötszáz új CD, ezernél is több új könyv, és csaknem négyezer új játék kelt el az allegroup.hu Kft.-hez tartozó online platformokon keresztül. Az e-kereskedelem felfutásának időszakában (a teljes szektor éves szinten mintegy 45 milliárd forintos forgalmat generált akkor) elsősorban ezek a termékek voltak a legkeresettebbek. A fogyasztók ma már az új televíziót, laptopot, vagy éppen női cipőt is online igyekeznek beszerezni. 2007-ben laptopból alig 250 darab, televízióból nagyjából hatvan darab fogyott havonta átlagosan. Ezzel szemben a laptop értékesítés idén elérheti a háromezer darabot, televíziókból várhatóan ezernél is több fogy majd az allegroup.hu platformjain. Az egyik legdinamikusabb növekedés azonban az új női cipők esetében tapasztalható: öt évvel ezelőtt havonta alig néhány darab fogyott, idén ez a szám meghaladhatja a havi átlag hatezer eladott darabot is.


Az allegroup.hu platformjain.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Kovács távozik a Magyar Telekomtól

sze dec 12 , 2012
ShareTweetPinShare  Kovács Ildikó 2011. február 1-én PR igazgatóként csatlakozott a Magyar Telekomhoz, majd 2011. július 1-től vezette a vállalat integrált marketing és vállalati kommunikációs igazgatóságát. Mint azt korábban már közzétette a Magyar Telekom, a vállalat 2013. január 1-től új szervezeti és irányítási struktúrával fog működni. A marketing kommunikáció és a […]
ZX-81

És még ez is...