A HP segít kiaknázni a „digitális univerzum” lehetőségeit

 

Nem könnyen megfejthető közleményt kaptunk a HP-tól. Mindent megtettünk az olvasóinkért, így sikerült.

A HP új és továbbfejlesztett információ-optimalizáló megoldásai segítenek a vállalatoknak kezelni, megérteni és hasznosítani a sokféle, nagy tömegű, gyorsan áramló szervezeti adatot és ezáltal maximalizálni az információ hasznosulását. A HP leányvállalatai, az Autonomy és a HP Vertica új megoldásai – a HP konvergens infrastruktúra- megoldásaival és szolgáltatási tapasztalataival kiegészítve – lehetővé teszik a vállalatok és a kormányzati szervezetek számára a strukturált, félig strukturált és strukturálatlan információk 100 százalékának hasznosítását. Az Autonomy Marketing Performance Suite kifejezetten a humán információ korának szükségleteire készült. Az Autonomy Marketing Performance Suite egységes megoldást biztosít a marketing szakemberek számára az ügyfelek valós idejű megismerésére és megnyerésére. Az Autonomy intelligens adatkezelő rétegére (IDOL) épülő alkalmazások automatikusan felismerik a koncepciókat, a mintákat és az ötleteket a strukturálatlan humán információban, és így hozzásegítik a szervezeteket, hogy kontextusérzékeny, többcsatornás kiszolgálással javítsák az elköteleződött ügyfelek arányát és növeljék az árbevételt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Magyarországon terjeszkedik a disztribútor gigász

pén dec 28 , 2012
  A saját bevallása alapján Közép-Kelet Európa vezető számítástechnikai disztribútora, a német ABC Data bejelentette, hogy novembertől Magyarországon is megkezdte működését. A vállalat harminc országban értékesíti termékeit, leányvállalattal pedig nyolc piacon van jelen. A cég a teljes it-portfólió (számítás- és irodatechnikai termékek, PC komponensek, hálózati elemek, szoftverek, kellékanyagok, kiegészítők és […]

Friss, ropogós