A Chilion és a BestBurkoló nyerte a Magyar Telekom honlapversenyét

tapsxKategóriánként öt-ötmillió forint értékű marketingkampányt nyerhettek azok a cégek, amelyek benevezték weboldalukat Magyar Telekom versenyére. A megmérettetésre január végéig minden olyan kis-, és közepes vállalkozás regisztrálhatta honlapját, amely 2015-ben a Magyar Telekom Webkönnyen szolgáltatásával, vagy más módon hozta létre a céges weboldalát, vagy legkésőbb, a verseny zárásáig készítette azt el. A zsűri a Chilion (premiumchili.hu) és a BestBurkoló (bestburkolo.hu) kisvállalkozók weboldalait találta a legjobban sikerültnek, és nekik ítélte meg a reklámtámogatást. A Közönségdíjat a Train Hungary (trainhungary.hu) kapta. A Train Hungary egy teherszállításra specializálódott magán vasúttársaság, amely külföldre szállítmányoz, s amelynek háromezer fős követőtábora egymillió forint értékű marketing-kampány jutalomhoz segítette a céget.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Sikeresen szerepelnek a magyar cégek a technológiai seregszemléken

sze márc 23 , 2016
A világ egyik legjelentősebb infokommunikációs technológiai kiállításán, a hannoveri CeBIT-en és az egyik legnagyobb interaktív technológiai fesztiválján, az austini South by Southwest-en (SXSW) is sikeresen szerepeltek a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) közreműködésével kivitt magyar vállalkozások. Az MNKH közleménye szerint az amerikai egyesült államokbeli SXSW-en bemutatkozó hat magyar startup a rengeteg […]
startup

Friss, ropogós