Csodálkozz rá ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjaira

Az év honlapja - díjátadó ünnepségPályacsúcs! A Magyar Marketing Szövetség Internet Marketing Tagozata által szervezett Az Év Honlapja’ versenyre rekord mennyiségű 287 nevezés érkezett.

A zsűri 88 pályaművet díjazott. A pályázatra a legtöbb nevezés az E-kereskedelem (30), a Szolgáltatás (22), a B2B weboldalak (22), illetve Az Év Applikációja (21) kategóriába érkezett. Emellett számos kiváló megoldás született például Turizmus, Egészségügy, valamint Márkasite kategóriában is. „A Digitális Transzformáció és vele a mesterséges intelligencia vállalati kultúrába való berobbanása temérdek új lehetőséget nyújt majd számunkra, hogy közelebb kerülhessünk a célközönségünkhöz és egyedülálló módon kapcsolódhassunk hozzájuk. A legújabb mesterséges intelligencia alapú technológiai fejlesztések nemcsak újraformálják a versenypiacot, hanem megváltoztatják a fogyasztók viselkedését is, új kihívások elé állítva a vállalatokat” – mondta Varga István László, a pályázat alapítója a díjak átadásakor.

Idén két újdonsággal bővítették a kategóriák sorát: az „Ingatlan” és az „AI alapú marketing megoldások„. Az ingatlanok digitális átalakulása egyre inkább meghatározza életünk mindennapjait. Az új „Ingatlan” kategória lehetőséget teremt a honlapoknak és alkalmazásoknak, hogy bemutassák az ingatlanpiac új irányvonalait és technológiai fejlesztéseit. Továbbá megmutassák, milyen innovatív megoldások léteznek az ingatlankeresés és -értékesítés területén. A közlemény szerint a mesterséges intelligencia (MI) pedig már most is forradalmasítja a marketinget. A MI segítségével személyre szabott tartalmakat hozhatunk létre, nyomon követhetjük a felhasználói viselkedést, és optimalizálhatjuk a kampányokat. Ezeknek az újításoknak köszönhetően már harminc kategóriában volt lehetőség nevezni, ezáltal mindenki megtalálhatta a hozzá illő területet és célcsoportot, eszerint pedig a saját versenytársaival mérkőzhetett meg.

A jó marketing titka: Rengeteg kategória, rengeteg nyertes, mindenki boldog

‘Az Év Honlapja’ díjat nyert a Balatoni Hajózási Zrt., a MODEM Modern és Kortárs Művészeti Központ, a Deadline Agency, az Úri cipő – kaptafa és Villány a Bor városa honlapja. Ugyancsak nyert az Óbuda Group, a CryptoScan, a FutureSmile, a mateking.hu és a Coloron webshop, valamint Kassai Lajos webáruháza, a Kalandauto.hu, a MONTEEN, a Nívó, a Virágbéke és az OTP Otthon Lakásökoszisztéma. A zsűri a legjobbak közé sorolta a Tippmixprot, a Cipősdoboz Akciót, a Flexi Fórumot, a Billingot és a Veszprémi állatkert weboldalát.

Idén a BudapestGO, a digitális útitárs nyerte ’Az Év applikációja’ díjat. ’Az Év Technológiai Megoldása’ a SimpleBusiness, a vállalkozók jobb keze: bankkártyaelfogadás telefonnal. A Salonic MobilApp landing oldal pedig ’Az Év Kreatív Megoldása’ lett. Díjjat kapot még a Diverzum – diákkedvezmények, a Semmelweis HELP, a Nutriversum, a Yettel.hu, illetve a Spirit Hotel Thermal Spa*****. Valamint a Rossmann Online Drogéria, a Fajszi Paprika Manufaktúra, a KÉSZ Csoport és a Gazdasági Versenyhivatal Online Árfigyelő rendszere is.

Az Év Honlapja Abszolút díj‘ győztese az „Amiről a sírok mesélnek – Avar temető Babarcon” pályázat lett, amit a Pazirik Informatikai Kft. készített. A projekt a babarci kora avar temetőt interaktív módon mutatja be. A társadalmi szerepvállalás keretében készült online felület dinamikus és interaktív tartalmat nyújt, ami könnyedén szólítja meg a mai fiatalokat, így az oktatás területén kiválóan használható. Az alkalmazás egyedülálló megközelítése az oktatásban és a kulturális örökség bemutatásában példaértékű, és tökéletesen megtestesíti a modern kor oktatási igényeit.

A Közönségdíjat több mint 6300 szavazattal a Magyar Szervátültetettek Szövetségének applikációja a Millió lépés nyerte. Céljuk az aktív életre ösztönzés és, hogy növeljék a szervátültetés ismertségét. Az Internetes Kultúra Fővárosa vándordíjat idén Debrecen város tudhatja magáénak!


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Magyar Telekom: minden reményt túlszárnyaló eredmények

pén febr 23 , 2024
ShareTweetPinShareA Magyar Telekom Nyrt. adózott nyeresége 25,8 milliárd forint volt tavaly a negyedik negyedévben, éves bázison 50,5 százalékkal nőtt, konszolidált árbevétele pedig 15,1 százalékkal 229,2 milliárd forintra emelkedett. A társaság közlése szerint az adatok meghaladják az elemzői konszenzust, amely az árbevétel közel 12 százalékos, és a nettó eredmény 21,5 százalékos […]
Rékasi Tibor Magyar Telekom

És még ez is...