Közel háromszorosára ugrott az iCsekk használata tavaly 2019-hez képest, részben a mobil alkalmazás megújítása, részben a koronavírus-járvány időszaka alatt megváltozó ügyfélszokások miatt – közölte a Magyar Posta Zrt. Idén összesen több mint nyolcmillió darab mobilos csekkbefizetés történt közel nyolcvanmilliárd forint értékben; az iCsekken fizetők átlagosan három csekket fizetnek be havonta. Az iCsekk alkalmazás segítségével, a papíralapú csekkeken lévő QR-kód beolvasása után egyenlíthetők ki a közműszolgáltatói díjak, elektronikus fizetéssel – idézték fel. A Posta szerint az iCsekk applikáció használata számos előnnyel jár, a csekkbefizetés akár otthonról, postai nyitvatartási időn kívül is lehetséges. A QR-kód beolvasása után a számlát nem kötelező kiegyenlíteni, lehetőség van későbbi befizetésre is, az alkalmazás továbbá a sikeres befizetésről visszaigazoló emailt küld – ismertették. A közleményben arra is kitértek, hogy a Posta és a Díjnet 2020 februárjában újította meg a közös alkalmazását, tavaly októberben pedig tovább fejlesztették az applikációt.
És még ez is...
-
2020. május 29.
Kártyával erősítik a debreceniek helyi identitását
-
2014. március 17.
Big datával gyógyítanák a rákot és az AIDS-t
-
2022. március 14.
Mobilalkalmazással erősít a Waberer’s
-
2017. augusztus 14.
Virtuális valóság az Air France fedélzetén
-
2018. november 14.
Rohamtempóban töltik fel az elektronikus egészségügyi rendszert