Mint a magyar igazság, úgy nőtt a mobilos csekkbefizetések száma

iCsekkKözel háromszorosára ugrott az iCsekk használata tavaly 2019-hez képest, részben a mobil alkalmazás megújítása, részben a koronavírus-járvány időszaka alatt megváltozó ügyfélszokások miatt – közölte a Magyar Posta Zrt. Idén összesen több mint nyolcmillió darab mobilos csekkbefizetés történt közel nyolcvanmilliárd forint értékben; az iCsekken fizetők átlagosan három csekket fizetnek be havonta. Az iCsekk alkalmazás segítségével, a papíralapú csekkeken lévő QR-kód beolvasása után egyenlíthetők ki a közműszolgáltatói díjak, elektronikus fizetéssel – idézték fel. A Posta szerint az iCsekk applikáció használata számos előnnyel jár, a csekkbefizetés akár otthonról, postai nyitvatartási időn kívül is lehetséges. A QR-kód beolvasása után a számlát nem kötelező kiegyenlíteni, lehetőség van későbbi befizetésre is, az alkalmazás továbbá a sikeres befizetésről visszaigazoló emailt küld – ismertették. A közleményben arra is kitértek, hogy a Posta és a Díjnet 2020 februárjában újította meg a közös alkalmazását, tavaly októberben pedig tovább fejlesztették az applikációt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Jelentősen nőtt a Magyar Telekom forgalma

vas febr 7 , 2021
ShareTweetPinShareA Magyar Telekom jelentős forgalombővülésről számolt be a járvány kezdete óta. A társaság vezetékes és mobil hálózata tavaly, a koronavírus első hulláma alatt a távmunka és távoktatás következtében extrém módon megnövekedett forgalmat is jól bírta. Az első hullám csúcsidőszakában (2020. tavasz) a vezetékes hangforgalom 75 százalékos, a mobil hangforgalom 45 […]
Magyar Telekom vírus

És még ez is...