Az Oracle a Sprinklr-rel és a Zoom-mal integrálja a felhőalkalmazásait

Az Oracle integrálja az Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) alkalmazását a Sprinklr és a Zoom megoldásaival. A Sprinklr egy ügyfélélmény-kezelő (CXM) platform, amely különféle digitális és közösségi csatornák könnyű kezelését teszi lehetővé a cégek számára. Az Oracle Cloud CX és a Sprinklr közötti integráció lehetővé teszi a marketing szakemberek számára, hogy ügyfeleiket az online csatornáikon az ügyfélút bármely pontján elérjék, illetve az ügyfélszolgálatok különféle csatornákon, gyorsan és hatékonyan reagálhassanak a felmerülő problémákra. A digitális értékesítés az ügyfélszolgálati igények gyors növekedésének támogatása érdekében az Oracle és a Zoom egy sor integrációt vezet be a Zoom kommunikációs platformja és az Oracle Cloud CX alkalmazások között.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Bennfentes kereskedésért büntették meg az OTT-ONE Nyrt.-t

ked okt 6 , 2020
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) komoly bírságot szabott ki egy természetes személyre a bennfentes kereskedelem tilalmának megsértése miatt, és megbírságolta az OTT-ONE Nyrt.-t is. A Magyar Nemzeti Bank hivatalból indított piacfelügyeleti eljárást, azt vizsgálta, hogy sérültek-e a piaci visszaélésekről szóló európai uniós rendelet (MAR) bennfentes kereskedelemről szóló rendelkezései az OTT-ONE […]
Magyar Nemzeti Bank

Friss, ropogós