Az Oracle integrálja az Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) alkalmazását a Sprinklr és a Zoom megoldásaival. A Sprinklr egy ügyfélélmény-kezelő (CXM) platform, amely különféle digitális és közösségi csatornák könnyű kezelését teszi lehetővé a cégek számára. Az Oracle Cloud CX és a Sprinklr közötti integráció lehetővé teszi a marketing szakemberek számára, hogy ügyfeleiket az online csatornáikon az ügyfélút bármely pontján elérjék, illetve az ügyfélszolgálatok különféle csatornákon, gyorsan és hatékonyan reagálhassanak a felmerülő problémákra. A digitális értékesítés az ügyfélszolgálati igények gyors növekedésének támogatása érdekében az Oracle és a Zoom egy sor integrációt vezet be a Zoom kommunikációs platformja és az Oracle Cloud CX alkalmazások között.
És még ez is...
-
2020. szeptember 3.
Szeptember 1-én bővült az azonnali fizetési rendszer
-
2022. május 30.
Az e-számlázás jövője: az EDI
-
2021. december 3.
Digitalizálja gyártását a Dr. Oetker Magyarország
-
2014. március 11.
Bővül az e-fizetés a közigazgatási szolgáltatásokban
-
2012. október 16.
IBM-DÉMÁSZ: okos pályázókat várnak
-
2014. március 19.
Robot írt tudósítást a Los Angeles Timesba