Automatizált, e-mailes emlékeztetőrendszert vezet be a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) azoknak az utasoknak, akiket a fővárosi közösségi közlekedés használata során pótdíj fizetésére köteleztek az ellenőrök – közölte a közlekedési központ. A tájékoztatás szerint akik adatfelvételkor önkéntesen megadták e-mailes elérhetőségüket, azokat a BKK – a pótdíjazási folyamat lezárultáig – folyamatosan tájékoztatja fennálló tartozásuk rendezésének optimális módjáról, a befizetéssel kapcsolatos lehetőségekről, továbbá hamarosan online befizetésre is lehetőséget ad majd. A szolgáltatás bevezetésétől a társaság azt várja, hogy elősegíti a pótdíjak időben – harminc napon belül – történő beérkezését. Az úgynevezett pótdíjasszisztens a befizetési határidők figyelembevételével három alkalommal küld üzenetet az ügyfeleknek: az adatfelvétel után azonnal értesíti az utast a kedvezményes befizetési lehetőségekről, a pótdíjazást követő 15. napon a rendszer újra levelet küld, amelyben figyelmezteti az utast arra, hogy harminc nap után emelkedni fog a pótdíj, emellett a 28. napon is kap egy figyelmeztetést az ügyfél.
Next Post
Ez rettenetes: nemigen van ellenszer az újfajta adathalász támadások ellen
pén jan 24 , 2020
És még ez is...
-
2020. június 5.
A séfeknek annyi
-
2016. június 8.
Visszautasíthatatlan ajánlattal támad a Magyar Telekom
-
2020. szeptember 15.
EU: összekapcsolnák a nemzeti kontaktkövető alkalmazásokat
-
2020. március 31.
A Vodafone telefonos és online ügyintézésre kéri az ügyfeleit
-
2020. augusztus 16.
SAP rendszer a Terrán Tetőcserépnél
-
2021. október 13.
Szusit és fagylaltot is szállítanak izraeli drónok egy teszt során