Automatizált, e-mailes emlékeztetőrendszert vezet be a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) azoknak az utasoknak, akiket a fővárosi közösségi közlekedés használata során pótdíj fizetésére köteleztek az ellenőrök – közölte a közlekedési központ. A tájékoztatás szerint akik adatfelvételkor önkéntesen megadták e-mailes elérhetőségüket, azokat a BKK – a pótdíjazási folyamat lezárultáig – folyamatosan tájékoztatja fennálló tartozásuk rendezésének optimális módjáról, a befizetéssel kapcsolatos lehetőségekről, továbbá hamarosan online befizetésre is lehetőséget ad majd. A szolgáltatás bevezetésétől a társaság azt várja, hogy elősegíti a pótdíjak időben – harminc napon belül – történő beérkezését. Az úgynevezett pótdíjasszisztens a befizetési határidők figyelembevételével három alkalommal küld üzenetet az ügyfeleknek: az adatfelvétel után azonnal értesíti az utast a kedvezményes befizetési lehetőségekről, a pótdíjazást követő 15. napon a rendszer újra levelet küld, amelyben figyelmezteti az utast arra, hogy harminc nap után emelkedni fog a pótdíj, emellett a 28. napon is kap egy figyelmeztetést az ügyfél.
Next Post
Ez rettenetes: nemigen van ellenszer az újfajta adathalász támadások ellen
pén jan 24 , 2020
És még ez is...
-
2021. január 1.
MÁV-Start: figyeljünk az online jegyvásárláskor!
-
2016. április 23.
Az utcalámpák kémkedni fognak, de ez nagyon jó lesz nekünk
-
2015. július 17.
A KEKKH ott van az EFOTT-on
-
2012. november 29.
Lendületben a kétmilliárdos kormányzati it-fejlesztés
-
2018. február 17.
Humanoid robotot tesztelnek a müncheni repülőtéren
-
2015. november 6.
Jön a hiperkonvergens infrastruktúra a globális vállalatoknak