A hazai e-kereskedők továbbra is leginkább az internetes vásárlások, valamint az online vásárlók számának növekedését, továbbá a mobileszközről történő internetes vásárlás arányának növekedését várják az elkövetkező három évben. Habár az online kiskereskedelem növekedési üteme 2014-hez képest némiképp lelassult, ezt azonban a szakértők leginkább annak tudják be, hogy évről évre egyre magasabb bázisról produkál növekedést a piac. Aggodalomra tehát semmi ok, következő három-négy évet várhatóan továbbra is az e-kiskereskedelem nettó forgalmának gyarapodása fogja jellemezni, hiszen egyelőre semmilyen akadály sincs a láthatáron, ami ezt meggátolná. Látva a nyugati országok e-kereskedelmi piacának trendjeit, még mindig jócskán van hova fejlődni és növekedni – derült ki az eNET Internetkutató Kft. webáruházak körében végzett friss kutatásából.
És még ez is...
-
2012. május 22.
Microsoft K+F központ Oroszországban
-
2018. szeptember 14.
Digitalizáció: felkészültebbnek érzik magukat a magyar cégek
-
2015. március 23.
Itt a ZyXel okosantennás AP-je
-
2017. február 21.
CSR: csoportos létszámleépítés a Telenornál
-
2012. február 7.
A cégek vállalnák a mérnökök részösztöndíjainak visszafizetését
-
2014. április 23.
Évekre lebontva nem is olyan sok az a 39+26 milliárd