A Duna Menti Regionális Vízmű Zrt. (DMRV Zrt.) új, web- és mobil alapú ügyfélszolgálati alkalmazást vezet be a még hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében. A társaság a hazai víziközmű-szolgáltatók közül elsőként alkalmazta az SAP HANA adatbázis-technológiát, amely jelentősen meggyorsítja a vállalati döntéshozatalt a hatékonyabb üzleti analitikának köszönhetően. Az SAP megoldásai a DMRV Zrt. számára egyszerűsített vállalatirányítási folyamatokat és hatékony stratégiai tervezést biztosítanak, és olyan előnyökkel járnak, mint például a nagytömegű adatmennyiség feldolgozása, megjelenítése, legyen szó akár a tűzcsapok műszaki adatairól, karbantartásának összegéről, vagy a településenkénti költségek pontos nyomonkövetéséről. A rendszer használatával felgyorsultak az adminisztratív folyamatok is, például a korábban három nap alatt lefutó számlázási művelet pár órásra rövidült le.
És még ez is...
-
2014. június 19.
A Xerox a jövő városát építi
-
2012. augusztus 17.
Az Ericsson 630 ezer okos mérőórát telepít
-
2012. március 30.
Átalakul a munkavégzés formája
-
2012. június 4.
3D-s lesz az ingatlannyilvántartás
-
2020. november 15.
Csillagos ugyan nem, de sávos azért lesz a jótállás