A Duna Menti Regionális Vízmű Zrt. (DMRV Zrt.) új, web- és mobil alapú ügyfélszolgálati alkalmazást vezet be a még hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében. A társaság a hazai víziközmű-szolgáltatók közül elsőként alkalmazta az SAP HANA adatbázis-technológiát, amely jelentősen meggyorsítja a vállalati döntéshozatalt a hatékonyabb üzleti analitikának köszönhetően. Az SAP megoldásai a DMRV Zrt. számára egyszerűsített vállalatirányítási folyamatokat és hatékony stratégiai tervezést biztosítanak, és olyan előnyökkel járnak, mint például a nagytömegű adatmennyiség feldolgozása, megjelenítése, legyen szó akár a tűzcsapok műszaki adatairól, karbantartásának összegéről, vagy a településenkénti költségek pontos nyomonkövetéséről. A rendszer használatával felgyorsultak az adminisztratív folyamatok is, például a korábban három nap alatt lefutó számlázási művelet pár órásra rövidült le.
És még ez is...
-
2015. január 15.
Van megoldás az olcsóbb pc-üzemeltetésre
-
2017. július 26.
A gyógyszerészek izgatottan várják az e-receptet
-
2014. szeptember 5.
Hatvanhat termék és szolgáltatás kapott Magyar Termék Nagydíjat
-
2022. június 8.
A jövő felhőre, és a konténerekre épül
-
2022. augusztus 8.
Low-code: Van segítség a magyar cégek digitalizációjára
-
2015. március 13.
Így bővítheti további munkaállomásokkal rendszerét (x)