A Huawei fogyasztói üzletága 86 százalékkal növelte forgalmát tavaly Magyarországon – jelentette be a Huawei legújabb okostelefon csúcsmodelljének magyarországi bemutatója alkalmából Seth Wang, a Huawei Technologies Hungary Kft. üzletág vezetője. A GfK Piackutató Intézet felmérését idézve Seth Wang elmondta, hogy a Huawei piaci részesedése is jelentősen nőtt tavaly a magyarországi fogyasztói piacon: darabszámban elérte a hét százalékot, szemben a 2014-es 4,4 százalékkal. „2015 decemberében már minden tizedik Magyarországon eladott okostelefon Huawei termék volt” — mondta Wang. Hozzátette, a Huawei Magyarország célja, hogy megduplázza piaci részesedését a következő évben.
Next Post
A nyilvánosság erejével is segíti a megegyezést, az EU-s békéltető honlap
hét febr 1 , 2016
És még ez is...
-
2016. február 3.
Online békéltetés: ki segít, ha kérdésed van?
-
2016. március 1.
Egyre élesedő verseny az internetes hirdetésekért
-
2014. január 3.
Shopline: lemondott a komplett vezérkar
-
2016. február 18.
A sorrend Huawei, Apple, Xiaomi
-
2019. szeptember 3.
Egyre kevésbé hiszünk az influenszereknek, a celebeknek, a politikusoknak