A Huawei fogyasztói üzletága 86 százalékkal növelte forgalmát tavaly Magyarországon – jelentette be a Huawei legújabb okostelefon csúcsmodelljének magyarországi bemutatója alkalmából Seth Wang, a Huawei Technologies Hungary Kft. üzletág vezetője. A GfK Piackutató Intézet felmérését idézve Seth Wang elmondta, hogy a Huawei piaci részesedése is jelentősen nőtt tavaly a magyarországi fogyasztói piacon: darabszámban elérte a hét százalékot, szemben a 2014-es 4,4 százalékkal. „2015 decemberében már minden tizedik Magyarországon eladott okostelefon Huawei termék volt” — mondta Wang. Hozzátette, a Huawei Magyarország célja, hogy megduplázza piaci részesedését a következő évben.
Next Post
A nyilvánosság erejével is segíti a megegyezést, az EU-s békéltető honlap
hét febr 1 , 2016
És még ez is...
-
2012. november 14.
A Synergon megszabadult a csehországi leányvállalatától
-
2015. április 25.
Ingyen számlázhatsz egy évig
-
2013. május 26.
A montenegró leány megtámogatja a magyar anyát
-
2018. január 28.
Tényleg eladósorba került a Telenor Magyarország
-
2014. július 18.
A foci-VB felpörgette a TV GO használatát
-
2016. március 23.
Rengeteg nyomtatót adtak el tavaly Magyarországon