A Huawei fogyasztói üzletága 86 százalékkal növelte forgalmát tavaly Magyarországon – jelentette be a Huawei legújabb okostelefon csúcsmodelljének magyarországi bemutatója alkalmából Seth Wang, a Huawei Technologies Hungary Kft. üzletág vezetője. A GfK Piackutató Intézet felmérését idézve Seth Wang elmondta, hogy a Huawei piaci részesedése is jelentősen nőtt tavaly a magyarországi fogyasztói piacon: darabszámban elérte a hét százalékot, szemben a 2014-es 4,4 százalékkal. „2015 decemberében már minden tizedik Magyarországon eladott okostelefon Huawei termék volt” — mondta Wang. Hozzátette, a Huawei Magyarország célja, hogy megduplázza piaci részesedését a következő évben.
Next Post
A nyilvánosság erejével is segíti a megegyezést, az EU-s békéltető honlap
hét febr 1 , 2016
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, ahová a fogyasztók regisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Ha nem sikerül közvetlenül a kereskedővel megegyezni a megrendelt áruval vagy szolgáltatással kapcsolatos vita során, akkor a platformon keresztül […]
![](https://www.minuszos.hu/wp-content/uploads/2016/01/nyilvanossag-ujsag-e1589652580345.jpg)
És még ez is...
-
2016. november 20.
Rácsodálkozott az MKIK a kkv-k informatikai helyzetére
-
2021. június 2.
900 milliót fektetnek magyar polgárok a Billingóba
-
2015. január 19.
UNIT4: csillagászati növekedés a SaaS előfizetésekből
-
2016. december 18.
Végre elindult a Digitális Jövő Települési Hálózat (DJTH) kezdeményezés
-
2016. március 2.
A titok nyitja: látni, látszani, kiszolgálni
-
2017. november 14.
A banki alkalmazottaknak annyi