Nagyon hasít a Huawei Magyarországon

huaweiA Huawei fogyasztói üzletága 86 százalékkal növelte forgalmát tavaly Magyarországon – jelentette be a Huawei legújabb okostelefon csúcsmodelljének magyarországi bemutatója alkalmából Seth Wang, a Huawei Technologies Hungary Kft. üzletág vezetője. A GfK Piackutató Intézet felmérését idézve Seth Wang elmondta, hogy a Huawei piaci részesedése is jelentősen nőtt tavaly a magyarországi fogyasztói piacon: darabszámban elérte a hét százalékot, szemben a 2014-es 4,4 százalékkal. “2015 decemberében már minden tizedik Magyarországon eladott okostelefon Huawei termék volt” — mondta Wang. Hozzátette, a Huawei Magyarország célja, hogy megduplázza piaci részesedését a következő évben.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A nyilvánosság erejével is segíti a megegyezést, az EU-s békéltető honlap

hét febr 1 , 2016
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, ahová a fogyasztók regisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Ha nem sikerül közvetlenül a kereskedővel megegyezni a megrendelt áruval vagy szolgáltatással kapcsolatos vita során, akkor a platformon keresztül […]