A Client First tanácsadó cég minden évben három kategóriában (személyes, telefonos és elektronikus), két vállalati méretre bontva díjazza a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét. Idén nagyvállalati szinten a telefonos és az elektronikus szolgáltatásban egyaránt a Samsung Electronics Magyar Zrt. ügyfélszolgálatát választották a legjobbnak. A Samsung a hét minden napján elérhető, ingyenesen hívható számon, e-mailben és online video chat formájában is a vevői rendelkezésére áll. Ezen felül úgynevezett Assistance szolgáltatást is üzemeltet, amely a különböző Samsung készülékek tulajdonosai számára ingyenes szállítást és egy munkanapon belüli javítást biztosít a meghibásodott termékekre.
És még ez is...
-
2021. november 12.
A Unity megvásárolja a Weta Digitalt
-
2019. június 28.
Pert nyert a Skawa
-
2019. április 8.
Újra szabad a SUSE
-
2014. július 16.
Az ARH és az iCell szállíthatja a fix traffipaxokat
-
2012. június 6.
Kecskeméten bizonyított a MONTANA
-
2019. június 10.
Mélyrepülésben az Antenna Hungária eredményei