A Client First tanácsadó cég minden évben három kategóriában (személyes, telefonos és elektronikus), két vállalati méretre bontva díjazza a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét. Idén nagyvállalati szinten a telefonos és az elektronikus szolgáltatásban egyaránt a Samsung Electronics Magyar Zrt. ügyfélszolgálatát választották a legjobbnak. A Samsung a hét minden napján elérhető, ingyenesen hívható számon, e-mailben és online video chat formájában is a vevői rendelkezésére áll. Ezen felül úgynevezett Assistance szolgáltatást is üzemeltet, amely a különböző Samsung készülékek tulajdonosai számára ingyenes szállítást és egy munkanapon belüli javítást biztosít a meghibásodott termékekre.
És még ez is...
-
2015. május 15.
Soha nem látott díjeső az Invitel InnoMax pályázatán
-
2017. november 24.
Egyre keményebb a GVH: ejnye-bejnyével zárult a véleményvezér-gate
-
2021. január 28.
Már megint az Apple a legértékesebb márka a világon
-
2012. december 6.
Netes cég a legértékesebb kínai márkák között
-
2020. november 21.
Nőtt a félvezetők globális eladása a harmadik negyedévben