A Client First tanácsadó cég minden évben három kategóriában (személyes, telefonos és elektronikus), két vállalati méretre bontva díjazza a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét. Idén nagyvállalati szinten a telefonos és az elektronikus szolgáltatásban egyaránt a Samsung Electronics Magyar Zrt. ügyfélszolgálatát választották a legjobbnak. A Samsung a hét minden napján elérhető, ingyenesen hívható számon, e-mailben és online video chat formájában is a vevői rendelkezésére áll. Ezen felül úgynevezett Assistance szolgáltatást is üzemeltet, amely a különböző Samsung készülékek tulajdonosai számára ingyenes szállítást és egy munkanapon belüli javítást biztosít a meghibásodott termékekre.
És még ez is...
-
2013. január 13.
KÜRT: évforduló a német piacon
-
2019. szeptember 29.
Már megint tőkét vontak ki az IBM Data Storage Kft.-ből
-
2021. december 25.
Kell a zsé: újabb kötvényeket bocsát ki a 4iG Nyrt.
-
2019. június 28.
Pert nyert a Skawa
-
2015. február 4.
Idén ismét indul az Invitel InnoMax innovációs pályázat
-
2017. december 8.
Ünnepek: az interneten vásárlók nagyobb védelmet kapnak az EU-n belül