Az Internet Hungary egyik legnépszerűbb szakmai programja egy nagyon új és izgalmas területtel, a neuromarketinggel foglalkozott, melynek célja, hogy a reklámok agyunkra, tudatalattinkra kifejtett hatását tanulmányozza. Az előadások során szó esett arról, hogy a vásárlói döntések 95 százaléka nem tudatos, hiszen az érzelmek és számos egyéb faktor is fontos szerepet játszanak. Sas István reklámpszichológus kifejtette, hogy az úgynevezett „priming” (magyarul előfeszítés) segítségével a fogyasztók hangulata, érzelmi állapota pozitív irányba befolyásolható, mely segít a reklámokban megfogalmazott üzenetek befogadásában.
És még ez is...
-
2012. április 10.
Rendszert válthat a BÉT
-
2012. november 23.
A bankok pénzügyi háttérrendszer szolgáltatóvá zsugorodhatnak
-
2013. március 8.
A Business Telecom bekebelezte a NetCore-t
-
2015. február 11.
Modern idők: a Sony bekebelezi a magyarországi VIASAT-ot
-
2022. január 4.
4iG Nyrt. tulajdonába került a DIGI Kft.
-
2012. augusztus 30.
Államosították a Pro-M Zrt-t