A vásárlói döntések 95 százaléka nem tudatos

Sas-Istvan-reklampszichologusAz Internet Hungary egyik legnépszerűbb szakmai programja egy nagyon új és izgalmas területtel, a neuromarketinggel foglalkozott, melynek célja, hogy a reklámok agyunkra, tudatalattinkra kifejtett hatását tanulmányozza. Az előadások során szó esett arról, hogy a vásárlói döntések 95 százaléka nem tudatos, hiszen az érzelmek és számos egyéb faktor is fontos szerepet játszanak. Sas István reklámpszichológus kifejtette, hogy az úgynevezett „priming” (magyarul előfeszítés) segítségével a fogyasztók hangulata, érzelmi állapota pozitív irányba befolyásolható, mely segít a reklámokban megfogalmazott üzenetek befogadásában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Honor 6: fontos frissítés érkezett

szo okt 3 , 2015
A Honor fontos szoftverfrissítést adott ki két korábbi csúcsmodelljéhez. Az új operációs rendszerrel tökéletesebbé válik a készülékek értesítési rendszere, a modellek felgyorsulnak és üzemidejük is hosszabb lesz. A frissítés mindkét készüléktípusra ingyenesen letölthető. A bétatesztelési időszak után elérhetővé vált az Android 5.1 Lollipop operációs rendszer a Honor 6 és a […]
Android

Friss, ropogós