Az Internet Hungary egyik legnépszerűbb szakmai programja egy nagyon új és izgalmas területtel, a neuromarketinggel foglalkozott, melynek célja, hogy a reklámok agyunkra, tudatalattinkra kifejtett hatását tanulmányozza. Az előadások során szó esett arról, hogy a vásárlói döntések 95 százaléka nem tudatos, hiszen az érzelmek és számos egyéb faktor is fontos szerepet játszanak. Sas István reklámpszichológus kifejtette, hogy az úgynevezett „priming” (magyarul előfeszítés) segítségével a fogyasztók hangulata, érzelmi állapota pozitív irányba befolyásolható, mely segít a reklámokban megfogalmazott üzenetek befogadásában.
És még ez is...
-
2013. április 2.
D-Linkkel erősít a HRP
-
2018. február 10.
A LogMeIn felvásárolt egy amerikai kommunikációs céget
-
2012. július 27.
Csökken az orosz it-piac növekedése
-
2014. október 6.
Díjazta partnereit a Cisco: hetet ötcsapásra
-
2015. szeptember 16.
Az egészségügyben nyomul a Xerox