A magyar adóhatóság ugyan elmozdult az online ügyintézés irányába, további fejlesztések szükségesek, illetve ügyfélszolgálatokat kellene felállítani a bevásárlóközpontokban és a postákon is – tartalmazza a PricewaterhouseCoopers (PWC) nemzetközi tanácsadó cég kutatásának összefoglalója – számolt be az MTI. A kutatásban részvevőknek például arra kellett válaszolniuk, hogy mennyire elégedettek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) tevékenységével. A válaszadók elfogadták azt, hogy az adóhivatali ellenőrzés eszköze a gazdaság kifehérítésének. Ugyanakkor speciális nyelvi és gazdasági tudást várnának el az ellenőröktől.
És még ez is...
-
2014. február 5.
Az oroszok digitális csodafegyvert építenek
-
2014. január 27.
Kelet-Európának már csak az IoE technológia hiányzik
-
2016. november 25.
Internetes oldalakat hoztak létre az Iszlám Állam és terroristák neveivel
-
2020. január 20.
Már Törökország sem a régi: ismét elérhető a Wikipédia
-
2017. április 21.
Deutsch: a digitalizáció nem lesz, nem van, hanem volt
-
2014. január 16.
Megújult a Nickelodeon weboldala