Az Oracle bejelentette, hogy megállapodást írt alá a Maxymiser vállalat felvásárlásáról. A Maxymiser felhő alapú szoftver megoldásának segítségével a marketing szakemberek képesek pontosan targetálni, perszonalizálni, és tesztelni az ügyfelek számára kínált tartalmat weboldalukon vagy mobil alkalmazásukban. A Maxymiser havonta több mint 20 millió vásárló felhasználói élményét optimalizálja olyan márkáknak, mint az Allianz, HSBC, Lufhansa, Tommy Hilfiger és Wyndham. Az Oracle Marketing Cloud így most már a leggyorsabban fejlődő szoftver platform a modern marketingesek világában — olvasható az Oracle közleményében. A Maxymiser hozzáadásával, az Oracle Marketing Cloud tovább erősíti átfogó megoldását a marketing programok menedzselése területén, az összes digitális csatornán és az egész vásárlói életcikluson keresztül.
És még ez is...
-
2018. október 16.
A Telenor is aláírt
-
2012. november 7.
Az ITware élénk érdeklődést váltott ki a dubaji rendőrségből
-
2017. december 3.
A Magyar Posta Romániába készül
-
2012. május 14.
Az Apple hanyagolja a Google-t
-
2015. február 3.
Huawei: a vizilabda klassz sport